Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Eehh... oops?Har ikke fått noe time til det
Aner ikke om jeg er henvist heller
Jaja... De burde vel nevnt det om de har henvist for å bekrefte sted også? for jeg skal iallfall IKKE til sykehuset vi skjøter til bor midt mellom to sykehusEehh... oops?
Jeg hadde ringt. Her kan vi ta OUL hjemme, men jeg får ikke føde her så må til et av sykehusene. Vi skal søke meg til UNN pga mistillit fra min side til det andre sykehuset som jeg sogner til.Jaja... De burde vel nevnt det om de har henvist for å bekrefte sted også? for jeg skal iallfall IKKE til sykehuset vi skjøter til bor midt mellom to sykehus
Hm, ja. Blir vel kanskje litt knapt å ta det opp på neste kontroll som er når jeg er 17 ukerJeg hadde ringt. Her kan vi ta OUL hjemme, men jeg får ikke føde her så må til et av sykehusene. Vi skal søke meg til UNN pga mistillit fra min side til det andre sykehuset som jeg sogner til.
Hvis neste kontroll er når du er 17 uker må du nesten etterlyse OUL.Hm, ja. Blir vel kanskje litt knapt å ta det opp på neste kontroll som er når jeg er 17 uker
Ja, var da jeg ble bedt om å komme tilbake nestegang. Får gjøre det til ukaHvis neste kontroll er når du er 17 uker må du nesten etterlyse OUL.
Noen som vet hvor lang tid det tar ca fra man har søkt til man får time? Sendte søknad for 1 uke siden, er nå 17+2. Fastlegen nektet å søke når jeg hadde kontroll i uke 11. Siden har jeg ikke vært der, så endte opp med å sende inn søknad selv..