Når har dere fått OUL?

Skal 12.juni :)
 
Fått time når jeg er 18+2:)
 
Syns det gikk overraskende kort tid fra henvisningen ble sendt til det kom innkalling, 13.6. Er da nesten 19uker :angel8
 
Fikk innkallelse i dag, 27 juni. Da er jeg 18+2 :)
 
Jeg skal ikke før 17. Juli! Så lenge å vente! Men jeg fikk en liten ultralyd forje uke hos legen, og får det på annenhver kontroll, så skal ikke klage :happy:
 
Jaja... :hilarious: De burde vel nevnt det om de har henvist for å bekrefte sted også? :p for jeg skal iallfall IKKE til sykehuset vi skjøter til :hilarious: bor midt mellom to sykehus:cat:
Jeg hadde ringt. Her kan vi ta OUL hjemme, men jeg får ikke føde her så må til et av sykehusene. Vi skal søke meg til UNN pga mistillit fra min side til det andre sykehuset som jeg sogner til.
 
Jeg hadde ringt. Her kan vi ta OUL hjemme, men jeg får ikke føde her så må til et av sykehusene. Vi skal søke meg til UNN pga mistillit fra min side til det andre sykehuset som jeg sogner til.
Hm, ja. Blir vel kanskje litt knapt å ta det opp på neste kontroll som er når jeg er 17 uker :p
 
Noen som vet hvor lang tid det tar ca fra man har søkt til man får time? Sendte søknad for 1 uke siden, er nå 17+2. Fastlegen nektet å søke når jeg hadde kontroll i uke 11. Siden har jeg ikke vært der, så endte opp med å sende inn søknad selv..
 
Noen som vet hvor lang tid det tar ca fra man har søkt til man får time? Sendte søknad for 1 uke siden, er nå 17+2. Fastlegen nektet å søke når jeg hadde kontroll i uke 11. Siden har jeg ikke vært der, så endte opp med å sende inn søknad selv..

Vet ikke hvordan det er når man sender selv. Rart at ikke fastlegen ville. Min fastlege sendte elektronisk henvisning da jeg var på første ktr, 13 uker på vei. Det var på en torsdag, og jeg fikk svar elektronisk på helsenorge på tirsdagen etter.
 
Spent på når jeg får time. Var på første kontroll i dag, 15+0. Legen skulle sende henvisning. Håper å få rundt uke 18 da - i tilfelle er det jo ikke så lenge til!
 
Back
Topp