Når har dere fått OUL?

Tigerbaby

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Himmelbarn
Oktoberlykke 2019
Novemberbarna 19
Og hvor langt er dere på vei da, ifølge nåværende terminberegning?
Spent på når jeg får oul, regner med det blir under hjemmeeksamen :wtf: Hadde vært typisk!
 
Har ikke fått innkalling enda.

Sist glemte legen å sende henvisning, så jeg måtte purre på sjøl da jeg var i uke 20 tror jeg.

Skal dobbeltsjekke at hun har sendt henvisning denne gangen :)
 
Har ikke fått innkalling enda.

Sist glemte legen å sende henvisning, så jeg måtte purre på sjøl da jeg var i uke 20 tror jeg.

Skal dobbeltsjekke at hun har sendt henvisning denne gangen :)
Hva i alle dager :hilarious:
 
Har ikke fått enda, skal til legen 30.4, så regner vel med han sender henvisning da. :p
 
Last edited:
Hm, har ikke fått ennå. Kanskje jeg burde purre på legen? Hun sa at hun skulle sende henvisning, men nå har hun gått ut i svangerskapspermisjon selv, så må høre med vikaren i såfall.
 
Har ikke vært hos legen enda, så det er ikke sendt henvisning heller tenker jeg :p
 
Hm, har ikke fått ennå. Kanskje jeg burde purre på legen? Hun sa at hun skulle sende henvisning, men nå har hun gått ut i svangerskapspermisjon selv, så må høre med vikaren i såfall.
På min henvisning stod det at det kunne ta ti dager å få den behandlet, og her skjer henvisning og OUL på samme bygg
 
12.6 da er jeg 19+4 :) fikk egentlig 6.6., men måtte bytte
 
23.5 mener jeg de satt opp time.

Syntes selv det var veldig tidlig, men men...

Timen ble satt opp samtidig som jeg var inne på tul, og på den dagen vil jeg vel være 15+3 bare... Så vet ikke helt hva de har tenkt når de satte opp timen... Kanskje de har regna feil på ukene?
 
Hun på kontoret må ha regnet feil... Var på tul 1. April, og da skrev gyn at jeg skulle settes opp til screening ul etter 10 uker, også har de satt opp da 23.mai... Det er bare 7,5 uke.
 
23.5 mener jeg de satt opp time.

Syntes selv det var veldig tidlig, men men...

Timen ble satt opp samtidig som jeg var inne på tul, og på den dagen vil jeg vel være 15+3 bare... Så vet ikke helt hva de har tenkt når de satte opp timen... Kanskje de har regna feil på ukene?
Hun på kontoret må ha regnet feil... Var på tul 1. April, og da skrev gyn at jeg skulle settes opp til screening ul etter 10 uker, også har de satt opp da 23.mai... Det er bare 7,5 uke.
Blir det bare tull med deg der? :hilarious:
 
Back
Topp