Når har dere fått OUL?

Ja... Usikker på om jeg skal ringe og spørre om de har gjort en feil, eller om jeg bare skal møte når jeg er 15+3 og få ny time senere :hilarious::wacky:

Litt samme hos meg, gitt, har fått innkalling til OUL når jeg er 14+6. Skal ringe og høre med dem.
 
Litt samme hos meg, gitt, har fått innkalling til OUL når jeg er 14+6. Skal ringe og høre med dem.
Tror jeg bare ringer for å bekrefte tidspunktet for timen og møter opp... Siden jeg vet at jeg får ul hver 4. Uke etter oul også, pga risikosvangerskap, så kommer jeg til å fly mye frem og tilbake.
 
Henvisninga ble sendt idag, så venter spent på når det blir :D
 
Skal inn på første svangerskapakontroll 03.05, blir nok sendt da:p
 
På min henvisning stod det at det kunne ta ti dager å få den behandlet, og her skjer henvisning og OUL på samme bygg

Hm, ti dager ja. Jeg var hos legen for tre uker siden. Så det burde bel vært behandlet nå? Får prøve å ta tak i det etter påske.
 
Hm, ti dager ja. Jeg var hos legen for tre uker siden. Så det burde bel vært behandlet nå? Får prøve å ta tak i det etter påske.
Det tar sikkert litt lenger tid når det ikke er på samme bygg og de har samme sekretær :hilarious:
 
Sykt irriterende, stått på nett i flere dager at time er tildelt, men tidspunktet har jeg ikke fått :hilarious:
 
Har fortsatt ikke fått brevet med timen min :sorry: går det ann å være så treig! Dumme post!
 
Gikk fort å få time her, var hos legen på torsdag og hun sendte henvisning, og idag har jeg fått time til OUL.
12.6 og er da 18+1 :happy:
 
Back
Topp