Ja... Usikker på om jeg skal ringe og spørre om de har gjort en feil, eller om jeg bare skal møte når jeg er 15+3 og få ny time senere
Litt samme hos meg, gitt, har fått innkalling til OUL når jeg er 14+6. Skal ringe og høre med dem.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja... Usikker på om jeg skal ringe og spørre om de har gjort en feil, eller om jeg bare skal møte når jeg er 15+3 og få ny time senere
Tror jeg bare ringer for å bekrefte tidspunktet for timen og møter opp... Siden jeg vet at jeg får ul hver 4. Uke etter oul også, pga risikosvangerskap, så kommer jeg til å fly mye frem og tilbake.Litt samme hos meg, gitt, har fått innkalling til OUL når jeg er 14+6. Skal ringe og høre med dem.
På min henvisning stod det at det kunne ta ti dager å få den behandlet, og her skjer henvisning og OUL på samme bygg
Det tar sikkert litt lenger tid når det ikke er på samme bygg og de har samme sekretærHm, ti dager ja. Jeg var hos legen for tre uker siden. Så det burde bel vært behandlet nå? Får prøve å ta tak i det etter påske.
Ja, det kan nok hende. Henvisningen skal til Ullevål, og de har jo ganske mange ultralyder i året..Det tar sikkert litt lenger tid når det ikke er på samme bygg og de har samme sekretær
Ja, det kan nok hende. Henvisningen skal til Ullevål, og de har jo ganske mange ultralyder i året..
Hahah føler med deg! Svigermor spurte igår når jeg skulle til jordmor igjen. «Har time i begynnelsen av april» sa jeg. «April? Mener du mai kanskje?» «neinei.. april!»Hahah! Mente 30.4 da Månedene går visst i surr...
Nei, det er helt vanlig tid25.6. Da skal jeg være 18 + 7. Synes det er merkelig sent.....