Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva i alle dagerHar ikke fått innkalling enda.
Sist glemte legen å sende henvisning, så jeg måtte purre på sjøl da jeg var i uke 20 tror jeg.
Skal dobbeltsjekke at hun har sendt henvisning denne gangen
30.3? Det har jo værtHar ikke fått enda, skal til legen 30.3, så regner vel med han sender henvisning da.
På min henvisning stod det at det kunne ta ti dager å få den behandlet, og her skjer henvisning og OUL på samme byggHm, har ikke fått ennå. Kanskje jeg burde purre på legen? Hun sa at hun skulle sende henvisning, men nå har hun gått ut i svangerskapspermisjon selv, så må høre med vikaren i såfall.
30.3? Det har jo vært
23.5 mener jeg de satt opp time.
Syntes selv det var veldig tidlig, men men...
Timen ble satt opp samtidig som jeg var inne på tul, og på den dagen vil jeg vel være 15+3 bare... Så vet ikke helt hva de har tenkt når de satte opp timen... Kanskje de har regna feil på ukene?
Blir det bare tull med deg der?Hun på kontoret må ha regnet feil... Var på tul 1. April, og da skrev gyn at jeg skulle settes opp til screening ul etter 10 uker, også har de satt opp da 23.mai... Det er bare 7,5 uke.
Ja... Usikker på om jeg skal ringe og spørre om de har gjort en feil, eller om jeg bare skal møte når jeg er 15+3 og få ny time senereBlir det bare tull med deg der?