Når hadde/skal dere ha første time med lege/jordmor? :)

Lurer på om det bare er meg som ikke har tenkt så langt som hverken legetime eller time hos jm enda. Er jo bare 4+3.
Forrige gang var jeg i kontakt med legen med det samme pga medisinbruk, men nå har vi ikke den usikkerheten. Vil ikke være paranoid heller... Tenkte å få time hos legen nærmere 10-12 uker på vei, er det for seint? Trodde det var det som var vanlig.
Jeg hadde også ventet til uke 10-12 hadde det ikke vært for jobbsituasjonen! :)
 
Lurer på om det bare er meg som ikke har tenkt så langt som hverken legetime eller time hos jm enda. Er jo bare 4+3.
Forrige gang var jeg i kontakt med legen med det samme pga medisinbruk, men nå har vi ikke den usikkerheten. Vil ikke være paranoid heller... Tenkte å få time hos legen nærmere 10-12 uker på vei, er det for seint? Trodde det var det som var vanlig.
Jeg hadde ikke tenkt på dette før denne tråden, hehe ;) bestiller nok time til uke 10 en gang tenker jeg :)
 
Jeg bestiller time etter å ha vært på ul neste uke. Regner med å få time rundt uke 12.
 
Jeg drøyer det nok et par uker før jeg bestiller time, så får jeg høre da når de vil ha meg inn.

Så lenge formen holder, og jeg ikke trenger SM for kvalmen, så tenker jeg at jeg holder meg til jordmor.
Sist ble jeg delvis sykmeldt pga kvalmen i uke 14 mener jeg.
 
Jeg skal ha min første time hos lege når jeg er rundt 12-13 uker.. Jeg er 7+4 nå..
Skal på tidlig ultralyd førstkommende onsdag, da er jeg 8+3 ..
Håper alt ser bra ut på ul...
 
Hadde time hos jm denne uka, 6+2. Ville sjekke blodprosenten tidlig fordi den har vært lav før, + litt annet. Skal til jm igjen når jeg er 13+1 for de andre blodprøvene, og prøve å lytte til hjertelyden. Hun satte opp OUL også.
 
Første legetime 26.juni å tidlig ul 7.juli. Blir mer hyppige lege å gyno besøk på meg da jeg er gravid med ivf
 
Oi skal si folk er tidlige ute til leger og jordmødre :) Jeg er 8+3 og har ennda ikke vært hos noen av de. Hadde privat ultralyd uke 7+2 og fikk sett hjertet slå. Skal til legen 9/7 og er da 11+2. Dette er min nr 3 så sikkert derfor jeg tar ting litt mer med ro ;)
 
Jeg skal til legen nå på torsdag, er da 5+4, håper på evt tidlig UL, vil vite at alt er bra! Var igjennom en stor operasjon for 3 mnd siden, så greit å få sjekket om alt er bra :D:D
 
Oi skal si folk er tidlige ute til leger og jordmødre :) Jeg er 8+3 og har ennda ikke vært hos noen av de. Hadde privat ultralyd uke 7+2 og fikk sett hjertet slå. Skal til legen 9/7 og er da 11+2. Dette er min nr 3 så sikkert derfor jeg tar ting litt mer med ro ;)
Når du allerede har vært på ul, så er det jo ikke rart at du tar det med ro.
 
Første jordmortime siste uka i juli. Da er jeg 12 uker. Skal ha ultralyd samme uke.
 
02.07 har jeg første legetime. Er da 9+2. Jordmor vet jeg ikke om jeg skal benytte, det er så ukjent for meg. Har diagnosen hibatuell abort så blir mange ul på meg fremover og det klager jeg ikke på ;)
 
Jeg skal ha vanlig legetime på torsdag (7+3) og så har jeg satt opp første kontroll hos jordmor i august når jeg er 11+4. :)
 
Jeg hadde første legetime 4+3, men har ikke fylt ut noe som helst av papirer enda.
Vi har brukt så lang tid på å bli gravide, og har en MA bak oss, så vi vil ikke planlegge noe som helst før tidlig UL når vi kan se om det er liv laga i magen.
Det er også grunnen til at jeg var hos legen så tidlig, for å få henvisninga og få tatt blodprøver for å sjekke hcg-stigning.
Regner med at jeg må ha jordmor i kommunen jeg bor i, så det har jeg ikke giddi å finne ut av enda. Har lege i en annen kommune, så jeg får vel finne ut av det etterhvert, sånn hvis jeg finner ut at jeg vil til jordmor.
 
Jeg har hatt tre legetimer med UL, men kun dette. Har ikke fylt ut helsekort, tatt blodprøver (foruten hCG), blodtrykk, sjekket urinen osv. Det må jeg vel? Husker ikke helt hvordan det gjøres, tar jeg kontakt selv? Får evt. gjøre det når legen er tilbake fra ferie, 27 juli. Er da 12 uker.
 
Back
Topp