Når... (fyll inn)... er det jaggu på tide å føde.

Huff sorry at jeg ler altså, men det der hørtes forferdelig vondt ut! :o

Var ikke særlig godt nei .. hadde bare slengt på meg en hettegenser mens lillegutt spiste frokost. Så når jeg skulle ha av genseren satt glidelåsen seg fast i navlen hahaha :p

På tide og føde i morgen når påsken er over :) har så vondt i bekkenet at eg ikkje orker tanker på og reise meg for å gå på do.. Og vurderer og sitte på do resten av dagen når eg først kommer meg inn for og slippe og springe att og frem :p

.. Når du utstøter et "Huuufff ååååh herregud" hver gang du reiser deg opp fra senga og sofaen.. da er det på tide å føde (i hvertfall snart!) ;)

.. Når du mister noe på gulvet og tenker: "tar det opp i Mai når ungen har kommet".. da er det på tide å føde :joyful:

Når du er så full av hormoner og lengter etter å få ut lillevennen at du begynner å gråte når du tester ut babycallen og får høre de superrørende melodiene :p

Her følte jeg bare for å klage litt :p

-når du har gått opp 28kg :o

-når du kun passer sambos joggeklær :o

-når du ikke tørr å gå ut fra huset alene i fare for at fødselen skal starte :( (har hatt to styrtfødsler tidligere)

-når du ikje har ankler igjen for du har så mye vann i kroppen.

-når du har fått spm om det nærmer seg se siste tre mnd :(

-når du ikke får sove om nettene og går på do hvert 30 min.

Når man har så mye vann i beina så man tryner å lager litt underholdning for snekkere i sentrum ,pga man ikke klarer å løfte de ved fortauskanter. Da syns jeg at det er på tide å føde. ☺

Når kjæresten idag sa at han frykter det blir enebarn, er det jaggu på tide å føde!

Back
Topp