Når... (fyll inn)... er det jaggu på tide å føde.

Når magen skumper borti ting og folk, fordi jeg ikke lenger klarer å beregne sånn ca hvor langt den stikker fram :)

Hahahaha! Datteren min på 2,5 skaller i magen HELE tiden, og er på nippet til å ramle bakover flere ganger daglig. DA kjenner jeg at det skal bli godt å bli kvitt den :)

Når man føler det som om man har vunnet i Lotto når venninner som ikke har sett en på en liten uke syns magen har sunket... :p kanskje, bare kanskje babyliten har tenkt seg ut i åååår? xD

Når det går fra å være en mage med baby inni til å være en baby med mage rundt.
Altså, han er OVERALT... Uansett hvor du poker så er det hardt. Når jeg går dulter armene mine borti skuldrene hans liksom :P

Når man står i kassa på butikken og skal pakke varer, men må spørre kassadama om hjelp fordi magen er i veien og man ikke når varene, da er det på tide å føde.....

Eventuelt få mannen til å handle :p

Når man ber mannen kjøre bilen (og gjøre alle ærend) fordi det er umulig å sitte oppreist nok til å kjøre selv -fordi der er så mye baby i magen, baby overalt!

Ja da er det påskemorgen da, som vistnok skal slukke sorgen... Er litt uenig der altså... Har liggt våken siden 0400 og vridd meg med rensel i beina og en super trøtt kropp som rett og slett bare ikke vil sove. Og når man ligger å ser i taket kommer selvfølgelig også sulten. Så da er det bare å ta på seg morgenkåpa og traske ned i matskapet. Samtidig vet du at dette er så aaaalt for tidlig når til og med bikkja er så trøtt at han ikke orker å bry seg med at du må klatre over han for å komme inn på kjøkkenet.

Er mye med dette svangerskapet jeg aldri har opplevd før som ikke-gravid, men det mest irriterende og merksnodige er det at jeg kan være så innmari trøtt og utkjørt i kroppen når jeg våkner på natta og kroppen samtidig ikke vil sove! For meg som elsker søvn og senga mi er dette virkelig uvant og skal virkelig ikke gå an, så jeg har nå innsett at det forholdet jeg og senga en gang hadde vil nok aldri bli det samme igjen...

Så ja, akkurat nå er jeg temmelig lei av å være gravid! :P

Happy påske til alle :D

Når du overbeviser ungene om at jenka er en påsketradisjon som har vart i generasjoner, og hopper som en gal rundt hele stua er det på tide å føde...

Last edited by a moderator:
Back
Topp