Når... (fyll inn)... er det jaggu på tide å føde.

Når du våkner hver time på natta fordi det enten er vondt eller du må på do, og i tillegg må stå opp kl 04 for å spise 3 skiver! Da er det virkelig på tide å føde.
Det er også på tide å føde når du har begynt å snorke så høyt at du vekker deg selv! :o
Ha ha, godt ikke bare er meg som snoker så høyt at jeg selv våkner:) zzzzzzzzzzz

Når du våkner hver time på natta fordi det enten er vondt eller du må på do, og i tillegg må stå opp kl 04 for å spise 3 skiver! Da er det virkelig på tide å føde.
Det er også på tide å føde når du har begynt å snorke så høyt at du vekker deg selv! :o

Hahaha... Gjorde jeg også i natt... Og snorker jo aldri!! :p

Når det gjør vondt å sitte, ligge, stå og gå, og vannet tar over kroppen din er det ivertfall på tide å føde :p Synd at det er så lenge igjen..

Når man går og legger seg fordi man ikke orker å gå ned igjen til 1.etg etter å ha vært på do.
Da ER det på tide å føde....

Når du ikke klarer å sitte rett mer pga da får du føttene i magen, ribbeina og lungene, da er det vel på tide å føde. Noen som har en bekvem sitteposisjon???
Nei, finnes ingen bekvem sitteposisjon, må ligge på venstre side for å få puste skikkelig. :P

Våkner nesten hver time på natta nå og går da på do nesten hver time, av ren vane - så der sitter jeg da i halvkoma "oi, kanskje jeg faktisk ikke måtte denne gangen - DA er det på tide å komme seg på fødestua snart!

Når du lever i god tro om at du ikke har fått noen strekkmerker, men det er fordi du ikke kan se hva som er under navlen på magen...der var det jammen meg kommet noen. :o :p

Strekkmerkene kom over natten her for 2 uker siden :( plutselig flere fra "hårkanten" og oppover mot navlen! Tydeligvis har magehuden min gitt opp, for det blir bare verre og verre... Må få ungen ut snart slik at utviklingen kan stoppes :p

Men tilbake til trådens formål:

Når magen plutselig er full av strekkmerker, da er det jaggu på tide å føde :p

Når du sitter på bussen fastspent I setet og håper skump ingen og humpingen før er til litt mer enn vonde kynnere

Strekkmerkene kom over natten her for 2 uker siden :( plutselig flere fra "hårkanten" og oppover mot navlen! Tydeligvis har magehuden min gitt opp, for det blir bare verre og verre... Må få ungen ut snart slik at utviklingen kan stoppes :p

Men tilbake til trådens formål:

Når magen plutselig er full av strekkmerker, da er det jaggu på tide å føde :p
Jeg fikk ingen strekkmerker forrige svangerskap, så føler meg litt snurt for trodde ikke jeg fikk sånt. :p

Back
Topp