Når... (fyll inn)... er det jaggu på tide å føde.

Bimse

Glad i forumet
- Når mammabuksa ikke rekker lenger enn til halvveis opp på magen er det jaggu på tide å føde.

Når magen henger ute uansett hvilken genser/topp eg har på meg.. Eg verken ser eller kjenner det uten at eg tar på magen :p gidder ikkje og kjøpe mer klær for dei siste Max 3 ukene :p sniker litt i mannen sine gensere da :p
Haha, kjenner meg så igjenn i den der! XD alle klær som tidl har vært romslige og lange er nå korte og trange :p

Når du vurderer å få hjelp til å tørke deg når du har vært på do fordi du har problemer med å få det til uten å få vondt.

Når du må få hjelp til å komme opp av senga.

Når magen henger ute uansett hvilken genser/topp eg har på meg.. Eg verken ser eller kjenner det uten at eg tar på magen :p gidder ikkje og kjøpe mer klær for dei siste Max 3 ukene :p sniker litt i mannen sine gensere da :p
Hehe jeg også har inntatt mannens garderobe. Her går det i hans t-skjorter og tildels joggebukser da mine strammer for mye slik at jeg blir kvalm. Det gjelder kun hjemme da, skal jeg ut av huset presser jeg meg inn i litt i de største gravidklærn jeg har. :P

Når du er så sliten og lei og full i teite hormoner at du begynner å sippe bare mannen ikke tenker helt likt som du på handletur :p

Back
Topp