Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, kjenner meg så igjenn i den der! XD alle klær som tidl har vært romslige og lange er nå korte og trangeNår magen henger ute uansett hvilken genser/topp eg har på meg.. Eg verken ser eller kjenner det uten at eg tar på magen gidder ikkje og kjøpe mer klær for dei siste Max 3 ukene sniker litt i mannen sine gensere da
Den er jeg med på!Når du ser at skolissa er åpen, men ikke orker å bøye deg for å fikse det, er det jaggu på tide å føde..
Haha! Det har samboeren måttet hjelpe meg med siden julNär ber du andra om hjelp för å ta på skorna.
Har haft min söster på besök i 2Haha! Det har samboeren måttet hjelpe meg med siden jul
Hehe jeg også har inntatt mannens garderobe. Her går det i hans t-skjorter og tildels joggebukser da mine strammer for mye slik at jeg blir kvalm. Det gjelder kun hjemme da, skal jeg ut av huset presser jeg meg inn i litt i de største gravidklærn jeg har.Når magen henger ute uansett hvilken genser/topp eg har på meg.. Eg verken ser eller kjenner det uten at eg tar på magen gidder ikkje og kjøpe mer klær for dei siste Max 3 ukene sniker litt i mannen sine gensere da
Grusomt og sove. Samme hvilken stilling så er det vondt i ryggen og bekkenet..Når du hverken kan ligge i senga eller på sofaen uten å få vondt i ryggen er det jaggu på tide å føde.