Når forteller dere til hvem?

Vi venter nok ikke så lenge da vi er helt nødt til å begynne å planlegge framover mtp bilkjøp oppussing osv. Største barnet må få vite om det for hen kommer til å forstå det om vi snakker om bilkjøp og hen sitter med oss på kveldene, og da ser vi ingen grunn til å holde det hemmelig for resten av nærmeste familie heller. Så vi får se, en gang før uke 12 sikkert :)
Hehe, ja lurt å fortelle det da kanskje :happy::happy:

Har aldri vært noe god på å holde mine herligheter, så her er det en del som allerede vet. Min bestevenninne fikk vite det rett etter at testen var posetiv. Svigerinnen min som skal ha baby nå i april fikk vite det i går… å siden jeg gruvde meg til å si noe til samboer så fikk han vite d i dag:oops:
Hvordan tok han det? :Heartred

Hvordan tok han det? :Heartred
Sendte han en snapp med bilde av testen.. og folke en flire emoji tilbake. Hadde jo da hinta hele helga. Men han bare børsta det av seg. :wacky: Dette var jo aldeles ikke planlagt, å vi va egentli færdi med å få barn. Har jo en på 11 å en på 9… men ting skjer:D han virka som han tok det greit da, har ikke snakka om det etterpå, han er reisearbeider og kommer ikke hjem før fredag. Så han får bruke tiden borte til å bli vant til tanken

Her vet samboer (selvfølgelig), 3 venner og min mamma ❤️ Fortalte de fordi de visste om at jeg var gravid før jeg hadde SA i Februar, derfor tenker jeg vi like gjerne bare kunne fortelle de at jeg var gravid igjen. 2 av vennene er også kollegaer og ville naturligvis sikkert begynt å lure på jobb etterhvert, derfor ville jeg fortelle før det ble spekulasjoner :)

Her vet samboeren og noen fra forrige termingruppe, ellers kjenner jeg at jeg ikke er helt klar for å dele det med noen. Tenkte å si det til nærmeste familie ganske snart, men vi får se når det blir :)

Hvordan gikk det??
Der gikk mye bedre enn forventet❤️ Var veldig forberedt på at noe var galt, etter en exu og ivf forsøk nå, så kan det liksom ikke bare gå veien føler jeg. Men, jr var på rett plass!! Vanskelig p se hjertet så tidlig men hun mente det blafret. Er jo 1mm så det er jo bittepittelite!!!

Sendte han en snapp med bilde av testen.. og folke en flire emoji tilbake. Hadde jo da hinta hele helga. Men han bare børsta det av seg. :wacky: Dette var jo aldeles ikke planlagt, å vi va egentli færdi med å få barn. Har jo en på 11 å en på 9… men ting skjer:D han virka som han tok det greit da, har ikke snakka om det etterpå, han er reisearbeider og kommer ikke hjem før fredag. Så han får bruke tiden borte til å bli vant til tanken
Ja, regner med det går seg til :love2:love2

Her vet samboer (selvfølgelig), 3 venner og min mamma ❤️ Fortalte de fordi de visste om at jeg var gravid før jeg hadde SA i Februar, derfor tenker jeg vi like gjerne bare kunne fortelle de at jeg var gravid igjen. 2 av vennene er også kollegaer og ville naturligvis sikkert begynt å lure på jobb etterhvert, derfor ville jeg fortelle før det ble spekulasjoner :)
Åå spennende :love7 Føler liksom at flere og flere deler det tidlig

Her vet samboeren og noen fra forrige termingruppe, ellers kjenner jeg at jeg ikke er helt klar for å dele det med noen. Tenkte å si det til nærmeste familie ganske snart, men vi får se når det blir :)
Ja, jeg vil vente en stund også :love2 Eller hvertfall høre litt med legen hva hun sier og anbefaler

Der gikk mye bedre enn forventet❤️ Var veldig forberedt på at noe var galt, etter en exu og ivf forsøk nå, så kan det liksom ikke bare gå veien føler jeg. Men, jr var på rett plass!! Vanskelig p se hjertet så tidlig men hun mente det blafret. Er jo 1mm så det er jo bittepittelite!!!
Ååå så spennende!! Gøy å se at det er noe :Heartred

Hei :) jeg er helt fersk her på gruppa. Her så vet samboer,min mamma å ett parr veninner av meg at jeg er gravid. Jeg er helt elendig på å hålde hemmeligheter. Også går jeg jo rundt å er kvalm og sliten hele tida. Litt vanskelig å skjule da, spes for dem som vet at vi planlegger ett til barn :hilarious:

Fortalte det med engang til nærmeste venninner og samboer :hilarious: familien på min side vet det også, jeg syns det er liksågreit å fortelle det tidlig. Sist gang mistet vi og fant det ikke ut før i uke 18. jeg har bestemt meg for at denne gangen skal det gå bra:hilarious::hilarious: åsså slipper jeg maset i påsken angående alkoholholdig drikke! Er ufattelig godt å slippe og finne på unnskyldninger for at man ikke kan ta seg en øl :happy:

Fortalte det til min mamma å pappa da jeg fikk posetiv test pga vi har slitt mye med å få det til. Å samboer da selfølgelig men man tar det litt tungt for han er veldig redd for å bli pappa så han er veldig opp å ned så snakker ikke så mye om det her i hus. Ellers vet nå plutselig alle i familien min det. Å sjefen min fikk vite det tidelig pga arbeidssituasjonen min. Så da er det bare hans side som ikke er bevist på det, men han snakker ikke med dem heller så litt vanskelig situasjon her i gården.

Back
Topp