SillyMilly
Forelsket i forumet
KoseligVi har fortalt det til min familie og ei veninne. Hans familie får vite det til helga. Vi er mye med familie og for oss er det helt naturlig å dele tidlig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
KoseligVi har fortalt det til min familie og ei veninne. Hans familie får vite det til helga. Vi er mye med familie og for oss er det helt naturlig å dele tidlig.
Så spennende!!Vi deler med foreldrene våres på fredag når alle skal samles Også har jeg fortalt det til min nærmeste venninne som har visst at vi har prøvd lenge. Ellers kommer vi til å holde det for oss selv, hvertfall til TUL som nå er booket i uke 7+5
Hehe, ja lurt å fortelle det da kanskjeVi venter nok ikke så lenge da vi er helt nødt til å begynne å planlegge framover mtp bilkjøp oppussing osv. Største barnet må få vite om det for hen kommer til å forstå det om vi snakker om bilkjøp og hen sitter med oss på kveldene, og da ser vi ingen grunn til å holde det hemmelig for resten av nærmeste familie heller. Så vi får se, en gang før uke 12 sikkert
Hvordan tok han det?Har aldri vært noe god på å holde mine herligheter, så her er det en del som allerede vet. Min bestevenninne fikk vite det rett etter at testen var posetiv. Svigerinnen min som skal ha baby nå i april fikk vite det i går… å siden jeg gruvde meg til å si noe til samboer så fikk han vite d i dag
Hvordan gikk det??Er 5+4 nå. Skal på tidlig ul i morgen . Hvis vi får sett litt da og alt er ok, forteller vi barna det til påske( påskerebus) Foreldre og nærmeste vennet vet siden det er ivf og litt mer styr rundt. Spent på morgendagen!!
Gøy! Hemmeligheter er jo alltid gøy heheKun jeg og samboer - har ikke tenkt å dele med noen som helst før uke 12 i allefall! Sist svangerskap holdt vi det til uke 18!
Sendte han en snapp med bilde av testen.. og folke en flire emoji tilbake. Hadde jo da hinta hele helga. Men han bare børsta det av seg. Dette var jo aldeles ikke planlagt, å vi va egentli færdi med å få barn. Har jo en på 11 å en på 9… men ting skjer han virka som han tok det greit da, har ikke snakka om det etterpå, han er reisearbeider og kommer ikke hjem før fredag. Så han får bruke tiden borte til å bli vant til tankenHvordan tok han det?
Der gikk mye bedre enn forventet Var veldig forberedt på at noe var galt, etter en exu og ivf forsøk nå, så kan det liksom ikke bare gå veien føler jeg. Men, jr var på rett plass!! Vanskelig p se hjertet så tidlig men hun mente det blafret. Er jo 1mm så det er jo bittepittelite!!!Hvordan gikk det??
Ja, regner med det går seg tilSendte han en snapp med bilde av testen.. og folke en flire emoji tilbake. Hadde jo da hinta hele helga. Men han bare børsta det av seg. Dette var jo aldeles ikke planlagt, å vi va egentli færdi med å få barn. Har jo en på 11 å en på 9… men ting skjer han virka som han tok det greit da, har ikke snakka om det etterpå, han er reisearbeider og kommer ikke hjem før fredag. Så han får bruke tiden borte til å bli vant til tanken
Åå spennende Føler liksom at flere og flere deler det tidligHer vet samboer (selvfølgelig), 3 venner og min mamma Fortalte de fordi de visste om at jeg var gravid før jeg hadde SA i Februar, derfor tenker jeg vi like gjerne bare kunne fortelle de at jeg var gravid igjen. 2 av vennene er også kollegaer og ville naturligvis sikkert begynt å lure på jobb etterhvert, derfor ville jeg fortelle før det ble spekulasjoner
Ja, jeg vil vente en stund også Eller hvertfall høre litt med legen hva hun sier og anbefalerHer vet samboeren og noen fra forrige termingruppe, ellers kjenner jeg at jeg ikke er helt klar for å dele det med noen. Tenkte å si det til nærmeste familie ganske snart, men vi får se når det blir
Ååå så spennende!! Gøy å se at det er noeDer gikk mye bedre enn forventet Var veldig forberedt på at noe var galt, etter en exu og ivf forsøk nå, så kan det liksom ikke bare gå veien føler jeg. Men, jr var på rett plass!! Vanskelig p se hjertet så tidlig men hun mente det blafret. Er jo 1mm så det er jo bittepittelite!!!
Ja, jeg vil vente en stund også Eller hvertfall høre litt med legen hva hun sier og anbefaler
Ja, på tirsdagJa det skjønner jeg godt! har du fått legetime?
Ja, på tirsdag