Når forteller dere til hvem?

Har allerede sagt det til min mor og mine søstre, og kommer til å si det til min nærmeste venninne ganske snart. Men her har jeg vært åpen om IVF forsøk og prøving hele veien så hadde ikke gått å holde det hemmelig:joyful:

Kun en venninne som vet, og mannen da :rolleyes: og noen fra forrige termingruppe, men det er fordi de vet hvor mye jeg ønsket dette:Heartred

Tror nok vi kommer til å dele med noen få ganske tidlig, typ søstra mi og svigermor som vet om fra før at vi hadde tenkt litt på en til.

Kun meg og mannen som veit enda. Venter litt til før vi forteller, må kanskje fortelle det om eit par veker då eg bruker å bli dårlig av kvalme. Forteller først til foreldra våre :)

To venninner og ei søster veit det til nå. Resten må vente leeenge

Vi har fortalt det til min familie og ei veninne. Hans familie får vite det til helga. Vi er mye med familie og for oss er det helt naturlig å dele tidlig. :love2

Vi deler med foreldrene våres på fredag når alle skal samles:) Også har jeg fortalt det til min nærmeste venninne som har visst at vi har prøvd lenge. Ellers kommer vi til å holde det for oss selv, hvertfall til TUL som nå er booket i uke 7+5

Vi venter nok ikke så lenge da vi er helt nødt til å begynne å planlegge framover mtp bilkjøp oppussing osv. Største barnet må få vite om det for hen kommer til å forstå det om vi snakker om bilkjøp og hen sitter med oss på kveldene, og da ser vi ingen grunn til å holde det hemmelig for resten av nærmeste familie heller. Så vi får se, en gang før uke 12 sikkert :)

Har aldri vært noe god på å holde mine herligheter, så her er det en del som allerede vet. Min bestevenninne fikk vite det rett etter at testen var posetiv. Svigerinnen min som skal ha baby nå i april fikk vite det i går… å siden jeg gruvde meg til å si noe til samboer så fikk han vite d i dag:oops:

Er 5+4 nå. Skal på tidlig ul i morgen . Hvis vi får sett litt da og alt er ok, forteller vi barna det til påske( påskerebus) Foreldre og nærmeste vennet vet siden det er ivf og litt mer styr rundt. Spent på morgendagen!!

Kun jeg og samboer - har ikke tenkt å dele med noen som helst før uke 12 i allefall! :love2 Sist svangerskap holdt vi det til uke 18! :knegg:

Back
Topp