SillyMilly
Forelsket i forumet
Hei!
Når deler dere den gledelige nyheten til venner, familie og kollegaer?
Når deler dere den gledelige nyheten til venner, familie og kollegaer?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Spennende! Så gøyHar allerede sagt det til min mor og mine søstre, og kommer til å si det til min nærmeste venninne ganske snart. Men her har jeg vært åpen om IVF forsøk og prøving hele veien så hadde ikke gått å holde det hemmelig
Så fint at du har noen å dele det medKun en venninne som vet, og mannen da og noen fra forrige termingruppe, men det er fordi de vet hvor mye jeg ønsket dette
Ja, sikkert lurt å dele det tidlig med noen fåTror nok vi kommer til å dele med noen få ganske tidlig, typ søstra mi og svigermor som vet om fra før at vi hadde tenkt litt på en til.
Hvor mange barn har du fra før?Kun meg og mannen som veit enda. Venter litt til før vi forteller, må kanskje fortelle det om eit par veker då eg bruker å bli dårlig av kvalme. Forteller først til foreldra våre
Det er 2 mere enn oss, hos oss er det kun jeg og samboeren som vetTo venninner og ei søster veit det til nå. Resten må vente leeenge
Hvor mange barn har du fra før?
Vi venter også nr 3 Hvor gamle er søsken?To barn dette blir nr 3