Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
SnikerHar veldig lyst å annonsere det offentlig snart, men usikker på om det er «innafor» å fortell det i uke 11+ et eller annet, eller om jeg bør vente til jeg er 12+0. Er livredd for å miste etter jeg har en delt en offentlig nyhet, samtidig så har jeg altså venta i 11 uker og begynner å bli gæren. Jeg er 11+0 på onsdag og har lyst å dele nyheten til helgen. Man blir invitert til veldig mye greier i desember som jeg vet jeg ikke vil delta på, og synes det er lettere å dele dette, så vil de forstå. Vet jo at det ikke er verre enn å vente en ekstra uke, men det klør så i fingrene mine… blir helt gal.
Ja, jeg har jo vært på ultralyd og gyn sier at alt ser sunt og perfekt utSniker
Vi fortalte nå når vi var 11+0, var på ultralyd samme dag, og som jordmor sa er det veldig liten sjanse for at det skjedde noe det neste uken
Men hvis du er i uke 11 har vel du termin i juni?Ja, jeg har jo vært på ultralyd og gyn sier at alt ser sunt og perfekt ut
Har veldig lyst å annonsere det offentlig snart, men usikker på om det er «innafor» å fortell det i uke 11+ et eller annet, eller om jeg bør vente til jeg er 12+0. Er livredd for å miste etter jeg har en delt en offentlig nyhet, samtidig så har jeg altså venta i 11 uker og begynner å bli gæren. Jeg er 11+0 på onsdag og har lyst å dele nyheten til helgen. Man blir invitert til veldig mye greier i desember som jeg vet jeg ikke vil delta på, og synes det er lettere å dele dette, så vil de forstå. Vet jo at det ikke er verre enn å vente en ekstra uke, men det klør så i fingrene mine… blir helt gal.

Ja?Men hvis du er i uke 11 har vel du termin i juni?
Du er inne på Juli23; det finnes eget underforum for juni
Var akkurat det jeg tenkte påDu er inne på Juli23; det finnes eget underforum for juni
Går helt fint at du svarer altså, men regner med hun spurte fordi det finnes lignende tråder på juni-forumet, der det er flere som er ca like langt som deg.![]()

Åja, jeg vet det er et juni forum, men trodde ikke denne var i noen spesielt <3Du er inne på Juli23; det finnes eget underforum for juni
Går helt fint at du svarer altså, men regner med hun spurte fordi det finnes lignende tråder på juni-forumet, der det er flere som er ca like langt som deg.![]()
Åja, jeg vet det er et juni forum, men trodde ikke denne var i noen spesielt <3
Tenker at det ikke er noe vits i å prøve å skjule det for knøttet, selv om jeg vet at det er veldig lenge for hun å vente.