Når forteller dere om nyheten?

Fortalt det til lederen min + en god kollega, i tillegg til to venninner. Lederen min hadde sett det på meg i noen uker, artig når jeg kun har visst det sikkert i under to uker selv :happy090 Hun mente man kunne se det på ansiktet til gravide:p

Foreldrene mine og brødrene mine får vite det om en god uke. Da skal jeg på fast førjulsbesøk og jeg har veldig lyst til å fortelle dem om denne graviditeten ansikt til ansikt:shy:
Husbondens side av familien får vite det i jula da vi alle samles hos svigermor.

Har veldig lyst å annonsere det offentlig snart, men usikker på om det er «innafor» å fortell det i uke 11+ et eller annet, eller om jeg bør vente til jeg er 12+0. Er livredd for å miste etter jeg har en delt en offentlig nyhet, samtidig så har jeg altså venta i 11 uker og begynner å bli gæren. Jeg er 11+0 på onsdag og har lyst å dele nyheten til helgen. Man blir invitert til veldig mye greier i desember som jeg vet jeg ikke vil delta på, og synes det er lettere å dele dette, så vil de forstå. Vet jo at det ikke er verre enn å vente en ekstra uke, men det klør så i fingrene mine… blir helt gal.

Har veldig lyst å annonsere det offentlig snart, men usikker på om det er «innafor» å fortell det i uke 11+ et eller annet, eller om jeg bør vente til jeg er 12+0. Er livredd for å miste etter jeg har en delt en offentlig nyhet, samtidig så har jeg altså venta i 11 uker og begynner å bli gæren. Jeg er 11+0 på onsdag og har lyst å dele nyheten til helgen. Man blir invitert til veldig mye greier i desember som jeg vet jeg ikke vil delta på, og synes det er lettere å dele dette, så vil de forstå. Vet jo at det ikke er verre enn å vente en ekstra uke, men det klør så i fingrene mine… blir helt gal.
Sniker
Vi fortalte nå når vi var 11+0, var på ultralyd samme dag, og som jordmor sa er det veldig liten sjanse for at det skjedde noe det neste uken

Sendte bilde til nærmeste familir i kveld etter tul 8+0 :)

Man bestemmer HELT selv når man ønsker dele nyheten...! ❤️❤️

Klarte ikke å vente og var nødt til å fortelle mamma det i dag:shy:
Hun ble kjempeglad og nå gleder jeg meg enda mer til førjulsbesøket:happy093

Du er inne på Juli23; det finnes eget underforum for juni :)
Går helt fint at du svarer altså, men regner med hun spurte fordi det finnes lignende tråder på juni-forumet, der det er flere som er ca like langt som deg. ❤️

Går helt fint at du svarer altså, men regner med hun spurte fordi det finnes lignende tråder på juni-forumet, der det er flere som er ca like langt som deg. ❤️
Var akkurat det jeg tenkte på :happy:

Åja, jeg vet det er et juni forum, men trodde ikke denne var i noen spesielt <3

Jeg fortalte det til leder på jobb i går. Med litt blandede følelser fordi det er så tidlig, men jeg er så uvel og trøtt og sitter og småspiser i landskapet hele dagen (det er egentlig ikke lov). Også skal jeg begynne med opplæring nå og er redd for å ikke mestre det. Så tenkte det er bedre å si det likevel ☺️

Har ikke lyst til å si det til noen enda. Vi vurderer julaften, men vi får ta det som det kommer. Hadde SA i august, var i uke 10, så jeg er nok litt mer tilbakeholden denne gang. Skal kanskje på ul før jul, og da kan det jo hende jeg tenker annerledes om det.

Venter til romjulen. Er 12 uker 30. desember, men er ikke så nøye på om det blir noen dager før.

Vil veldig gjerne fortelle det til jenten vår på 2 år først, og så kan vi fortelle det sammen til resten av familien etter hvert som vi møter på de i julen :happy: Tenker at det ikke er noe vits i å prøve å skjule det for knøttet, selv om jeg vet at det er veldig lenge for hun å vente.

Håper på å unngå å si det til jobben til etter jul. Tenker at jeg ser det litt an, og forteller det før det blir altfor synlig.

:angelic:Jeg selv er veldig usikker når jeg skal fortelle, vurderte jula. Men da er jeg bare 9 uker. Så tror jeg venter til 12 uker mest sannsynlig:happy:

Jeg er veldig usikker på når jeg/vi skal og vil dele. Jeg og kjæresten er veldig sikre på det og trygge i ønsket og valget!♡ Den er veldig ønsket men ikke planlagt nå (a) Føler bare at spesielt min familie er litt "negative" til graviditet nå, men de forguder kjæresten min.
Kjenner at å bli møtt med "er du sikker osv"? Ikke er helt det jeg verken ønsker eller trenger!
Er kun i uke 7+4 idag.. det blir ikke før i slutten av uke 9 etter ultralyd - men helst lengre.

Jeg vil fortelle det på en litt søt måte selvom jeg kjenner litt på det å Grue meg til å fortelle min familie det. De elsker lillegull på 20mnd, så jeg vet de vil bli glad.

Back
Topp