Når forteller dere om graviditeten?

Jeg er 6+0 i dag, og vi tenkte å vente til helgen (6+5) før vi forteller noe til nærmeste familie. Skal på tidlig ultralyd allerede på onsdag, så dersom alt går fint tenker vi å dele nyheten. Samboer som er elendig på hemligheter klarte allerede i går å fortelle naboen vår morsomt at en person vi ikke har så mye med å gjør er den første som fikk vite det
 
Er et par nære venninner av meg som vet, ellers har vi ikke fortalt det til noen enda. Tenker ihvertfall å vente til etter TUL i uke 8, så forteller vi kanskje til de nærmeste hvis alt ser bra ut da. Men vi vil ikke dele med offentligheten før vi er halvveis:D
 
Jeg skal til fosterdiagnostikk rundt uke 12, vil jeg tro. Ønsker egentlig å vente med å si d til noen før etter det.... men får se om vi får det til ❤️
 
Skal på tidlig ultralyd neste tirsdag, og tenkte å ta med mamma. Det er egentlig en screening for eggstokkreft som vi har arvelig i familien, så tenkte å be mamma være med som "moralsk støtte" og deretter overraske henne med baby, hehe :) Er da ca 8+0
 
Her har vi sagt det til de aller nærmeste ❤️ Tenker likevel at om det skulle skje noe er det greit å ha noen der, og greit at de veit hvorfor man kanskje ikke er helt på topp!
 
Foreldra mine, ei venninne og eitpar på jobben (sjefane + ei som såg at eg brakk meg på jobb). Men rekna med spekulasjonane sprer seg fort no når eg er sjukemeldt..:rolleyes: Pluss endra personlighet frå energisk vesen til daukjøtt på sofaen :hungover:
 
Er 7 uker på vei nå og har sagt det til nærmeste familie og ei venninne. Syns det er greit at de vet det også syns jeg det er så vanskelig å ikke bare rope det ut til alle og enhver :p må nok si det til sjefen og kollegaer snart siden formen ikke er helt på topp for å si det sånn :hungover:
 
Vi har fortalt nærmeste familie og venner. Er i uke 5+6, men er mennesker rundt meg som jeg trenger støtte av hvis det ikke går rette veien :) ser ut som om sjefen får vite det i dag grunnet tilrettelegging også.
 
Har fortalt det til ei venninna, og ei på jobb. Ellers venter me til me har vore på TUL, i veke 12...
 
Har bare fortalt det til én venninne, tenkte å ta tul i uke 8+1 for så å fortelle det til mine foreldre. Deretter blir det vel søsken og foreldrene til mannen. Har lyst å vente med å fortelle det til venner til etter uke 12, men vi får se om jeg greier å holde meg.
 
Hvis alt står bra til på UL om en uke, 10+1,så får vi nesten si det til ungene her.. De er bekymret for meg fordi jeg er sykemeldt og bare ligger på sofaen. De begynner å bli så store, så tror de vil forstå hvis det skulle gå galt også.
 
Back
Topp