Når forteller dere om graviditeten?

Ser ut til at jeg må fortelle sjefen min om graviditeten allerede i løpet av neste uke.. Har ikke lyst til det i det hele tatt, men med tanke på planlagt ansvar på jobb så går det ikke i forhold til sikkerhet :( Syns det er skikkelig dumt, for jeg kjenner ikke sjefen noe særlig og er redd h*n skal ta det dårlig.
 
Jeg har ikke fortalt det til noen enda. Er 6+1 idag. Skal gifte meg på lørdag og skal gi en positiv graviditetstest i morgengave til mannen min:love7
Vi har prøvd i to år.
 
Jeg har ikke fortalt det til noen enda. Er 6+1 idag. Skal gifte meg på lørdag og skal gi en positiv graviditetstest i morgengave til mannen min:love7
Vi har prøvd i to år.
Gratulerer! Både med giftemål og graviditet :Heartred
 
Jeg har ikke fortalt det til noen enda. Er 6+1 idag. Skal gifte meg på lørdag og skal gi en positiv graviditetstest i morgengave til mannen min:love7
Vi har prøvd i to år.
Åååh, no blei eg heilt varm i hjerta og rørt!
Så fint og gratulerar såååå mykje :Heartred
 
Jeg har ikke fortalt det til noen enda. Er 6+1 idag. Skal gifte meg på lørdag og skal gi en positiv graviditetstest i morgengave til mannen min:love7
Vi har prøvd i to år.

Åååå, gratulerer!!! Nå fikk jeg gåsehud :Heartred

Vi fortalte familie og venner at vi ventet barn i bryllupet vårt og det var helt utrolig gøy å kunne dele med alle kjære på den måten. Var i uke 12 med vår første og hadde klart å holde det ganske hemmelig.
 
Jeg har ikke fortalt det til noen enda. Er 6+1 idag. Skal gifte meg på lørdag og skal gi en positiv graviditetstest i morgengave til mannen min:love7
Vi har prøvd i to år.
Åå, nå ble jeg skikkelig rørt! :love2:love7 Gratulerer med baby på vei og med bryllup til helga :) For en fantastisk morgengave!
 
Vi har fortalt det til de nærmeste allerede, til tross for at jeg kun er 3+6 i dag. Vi har mistet 3 på rad nå, og jeg vet at jeg trenger støtten og muligheten til å lufte tankene mine fremover.
Frykten for å miste denne også er nesten uutholdelig, og da er det godt å ha mamma og søster, i tillegg til annen familien å dele med :shy:
 
I dag fortalte vi foreldrene våre :) De ble superglade, men ingen av de virket spesielt overrasket :p Mamma hadde hatt en mistanke; er noe med mødre!

Måtte også fortelle det til lederen min på jobb i dag grunnet behov for tilrettelegging. Hadde gruet meg skikkelig til den samtalen, men hun var glad på mine vegne og tok det veldig fint :)
 
Har sagt det til mine tre nærmeste venninner og min mann fortalte det til sine nærmeste venner. Har også sagt det til sjefen på jobb pga. tilrettelegging. Har lite symptomer og hele greien med å være gravid synes jeg er så bisarr at jeg av og til lurer på om jeg ikke bare har innbilt meg det. Ordene satt skikkelig fast i halsen på meg og jeg var helt kokt i ansiktet innen jeg var ferdig å si det, men fikk i alle fall ordene ut til slutt. Venter dermed med familien til jeg har vært på tul i uke 7, da jeg forhåpentligvis kan si det med mer selvsikkerhet og har et bilde å vise :hilarious:
 
Eg har sagt det til mannen (sjølvsagt), til bestevenninna mi og til mor mi. Vil vente til eg har vore på TUL og tatt testar før eg fortel det til ungane.
 
Kun mannen og ei venninne som også er gravid som vet noe denne gangen (6+0 nå) . Jeg syns det har vært vanskelig å fortelle om SA, så denne gangen vil vi vente til uke 12 med å si noe til de nærmeste. Og krysser fingrene for at vi kommer dit.
 
Jeg har sagt det til søstrene mine (foreldrene mine er døde, så det er liksom søstrene som får vite alt først nå), og noen få, nære venninner (og ufrivillig til en nabo). Er mer lukket enn jeg pleier. Vi har holdt på med prøverør et års tid og «alle» har vært involvert i det. Inklusive en MA i vinter. Denne i magen er hjemmelaget og en liten overraskelse sånn sett, og ble gravid i fellesferien da vi var langt unna folk og jeg klarte ikke (klarer ikke) helt å tro at det er sant ennå. Når jeg får trua, så får hele verden vite
 
Venter nok til uke 12, hvis det går. 8+3 idag og er forferdelig dårlig. Har brukt noen egenmeldinger allerede, så vi får se om det ender med sykemelding. Da får vel sjefen/nærmeste kollegaer vite tenker jeg.
 
Har fortalt mine venner og til skolen for eg må ha tilrettelegging, men ikkje familie enda. Skal fortelle til kommende besteforeldre når me har vært på ultralyd
 
Holder det hemmelig for familie/venner til uke 12 (er planen hvertfall, sprekker sikkert før :hilarious:), men må fortelle det på jobb for å få tilrettelegging :)
 
Har fortalt til begges foreldre, to av mine søstre, kommende storebror (13år), og en niese. De vet at vi var prøvere og vi vet at vi ville delt med dem hvis det ble en SA også.
 
Se an hvordan ting føles og ser ut etter TUL i uke 8! Sist fortalte vi det i uke 6 til nærmeste familie siden det var jul, og på jobben i uke 8 fordi jeg var så sinnsykt dårlig. Håper jeg ikke blir så dårlig denne gangen og kan «bestemme selv» når jeg vil fortelle det. Vil gjerne over uke 12!
 
Etter å ha vært ufrivelig barnløs i 7 år pga tette eggledere, fikk familien vite det med en gang. Baby ble forresten laget på naturlig måte, så egglederne kan ikke ha vært helt tette:happy8
 
Vi hadde tenkt å holde det helt hemmelig frem til uke 12, men så har jeg en mor da som er veldig flink til å oppdage graviditeter:stop:... I mitt første svangerskap spurte hun meg rett ut i uke 5:dummy1: Var veldig spent på om det var rein flaks forrige gang, men neida, fikk akkurat det samme spørsmål nå i uke 6. Og jeg hadde/ har nesten ingen symptomer:hilarious: Er ikke alltid like lett å holde det hemmeligo_O
 
Back
Topp