Vi har bestemt oss for å vente til fullgått uke 12 med å fortelle nyheten. Vi har ikke fortalt det til NOEN.
Dette er nok fordi vi er så redde for at det skal gå galt da jeg hadde en SA i juni.
Når forteller/fortalte dere nyheten og til hvem? Kjenner at det er skikkelig vanskelig å ikke fortelle til de nærmeste!
Dette er nok fordi vi er så redde for at det skal gå galt da jeg hadde en SA i juni.
Når forteller/fortalte dere nyheten og til hvem? Kjenner at det er skikkelig vanskelig å ikke fortelle til de nærmeste!
Håper bare vi kommer så langt.. er vanskelig å vente! Men er uaktuelt å fortelle noe før vi er over den kritiske grensen...
.. Jeg er i dårlig form, så må melde avbud på noe med lang reisevei, føler vi må oppgi grunn da.. Også skal vi på planlagt hyttetur med flere om et par uker, da klarer vi ikke å skjule det, både mtp alkohol og at jeg er liggende nesten hele dagen.. Så vi sier det etter ul på torsdag - hvis alt ser bra ut da.

Jeg er slank fra før så det viser fort når jeg plutselig har mage. Skiftet plutselig klesstil til "baggy" klær liksom 
Hadde regnet med det, siden det samme skjedde sist. Ellers hadde vi egentlig ikke tenkt å si det til noen før oul eller noen selv ser det