Avhenger nok litt av hvordan formen er fremover. Jeg er såpass ny i jobben at jeg håper jeg får ventet lengst mulig med å si no.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Kommer til å ta en test til på tirsdag eller onsdag, for å se etter stigning. Så lenge alt ser bra ut kommer jeg til å si det med en gang, ettersom det er definert som et høyrisikosvangerskap
Ho kommer til å søke om støtte så jeg får avlastning når det trengs, like greit å komme i gang med det.
Til dere som utsetter å si noe pga vikariat; de har ikke lov til å ikke ansette på grunn av svangerskap.
Litt oppløftende, jeg fikk tilbud om fast stilling en uke etter at jeg fortalte sjefen at jeg var gravid![]()
Nå er det jo over to år siden, men ja ble veldig lettetJa, jeg er i et 2 års vikariat- men vi har litt manko på bemanning- vet de sliter en del for å fylle opp- også er min far sjefen min i tillegg- så venter litt til for min egen del - men så deilig å få fast stilling etter graviditet, du må være ekstremt lettet![emoji1373]

er allerede 2 stk som går ut i perm ila våren /tidlig sommer. Men kommer til å vente til kanskje rett før sommerferien. Men spørs hvor lenge jeg kan klare å skjule magen mtp det blir event nr 4. Har heldigvis litt å gå på fra før da.