Når forteller dere babynyheten til sjefen deres?

Januarmamma95

Elsker forumet
Desemberlykke 2018
Oktobergull 2022
Selv så blir det nok den 28.4 i bryllupet vårt om jeg klarer å vente [emoji23] sjefen min er pappaen min da, så blir litt annerledes [emoji2]
 
Haha da blir det jo litt annerledes og koselig[emoji7] Jeg sa i fra i dag, da jeg ikke lenger kan sitte i den delen av jobb hvor man kan være i fare for stråling! Hun har hele tiden vært informert om prosessen min også så hun har på en måte visst om det lenge[emoji4]
 
Sist røpte formen min meg alt i uke 6, håper på bedre form og at jeg kan drøye det til nærmere uke 12 denna gangen:)
 
Tenker i utgangspunktet uke 12, men skulle jeg plutselig bli i veldig dårlig form, så kan det jo hende jeg føler behovet for å si det tidligere :) Har en kontorjobb, så så lenge formen er fin, så er det ingenting i veien for å fortsette som vanlig :p
 
Tenker i utgangspunktet uke 12, men skulle jeg plutselig bli i veldig dårlig form, så kan det jo hende jeg føler behovet for å si det tidligere :) Har en kontorjobb, så så lenge formen er fin, så er det ingenting i veien for å fortsette som vanlig :p

Det er jo herlig da med kontorjobb, spesielt når du er gravid[emoji7]
 
Haha da blir det jo litt annerledes og koselig[emoji7] Jeg sa i fra i dag, da jeg ikke lenger kan sitte i den delen av jobb hvor man kan være i fare for stråling! Hun har hele tiden vært informert om prosessen min også så hun har på en måte visst om det lenge[emoji4]

Forståelig at du måtte si i fra i dag [emoji3] hva jobber du med?[emoji3]
 
Sier ifra hvis formen skulle bli dårlig, hvis ikke venter jeg til sommerfesten vi skal ha i slutten av mai [emoji5]

(Men med tanke på at jeg ser gravid ut når jeg må tisse, så tror jeg kanskje at de oppdager det før den tid [emoji28])
 
Sier ifra hvis formen skulle bli dårlig, hvis ikke venter jeg til sommerfesten vi skal ha i slutten av mai [emoji5]

(Men med tanke på at jeg ser gravid ut når jeg må tisse, så tror jeg kanskje at de oppdager det før den tid [emoji28])

Haha[emoji7] perfekte tid med å vente til det har gått 12 uker, om de ikke merker noe før[emoji28]
 
Tenker jeg gir beskjed rundt uke 12 [emoji5] Er i vikariat og har søkt videre så får evt fast stilling eller hvertfall videre vikariat. Så vil ikke klusse til noe der [emoji51]
 
Tenker jeg gir beskjed rundt uke 12 [emoji5] Er i vikariat og har søkt videre så får evt fast stilling eller hvertfall videre vikariat. Så vil ikke klusse til noe der [emoji51]

Det skjønner jeg veldig godt! Fin tid å si det på da[emoji7]
 
Eg kjem til å sei det i morgo(5+2), pga. Eg veit at dei jobbar med kabalen for neste haust, og på grunn av min diabetes. Eg har diabetes type 1, og svangerskapet mitt reknast som risikosvangerskap, og eg må på ørten kontroller. Greit å sleppe å ljuge når eg ber om permisjon med lønn. Sjansen er og veldig liten for at eg kan jobbe etter sommaren. Sjefen har jau taushetsplikte, så:dance018
 
Er i et to års vikariat- Sitter å venter på en fast stilling som kommer rett rundt hjørnet - så må drøye det en god stund. Ikke like lett i mitt yrke- samt at vi har litt problemer med bemanningen [emoji85] Passer aldri å ta fri der for å si det sånn - men slutten av mai satset vi på [emoji1][emoji1373]
 
Min sjef er allerede informert grunna eg alt er sjukmeldt. Ambulanseyrket og svangerskapskvalme passar ikkje heilt saman av fleire grunnar, deriblandt at ein ikkje har tilgang på mat heile tida
 
Det er jeg som er sjef, så her er det umulig å unngå :wacky:
 
Jeg sa det ca fem uker på vei fordi jeg ville forklare hvorfor jeg ikke hadde mulighet til å jobbe ræva av meg fremover, slik det så ut til at det kom til å bli. Sjefen hjalp meg å rydde opp slik at jeg fikk litt mindre tidspress på ting.
 
Back
Topp