Når fortelle vordende storeøsken?

Haha :) jeg tror de forstår mer enn du tenker. Jeg fortalte det til datteren min på 2,5 og hun ble kjempe glad, gjenfortalte det til de hun så og prater ofte om bebien og sier hun vil ha en lillebror. Og hun sier til meg at jeg må være forsiktig med magen siden bebien er i magen. :Heartpink
I dag løftet 2-åringen min t-skjorta mi og sa «beibi i magen». Så han har fått det med seg :p
 
I dag løftet 2-åringen min t-skjorta mi og sa «beibi i magen». Så han har fått det med seg :p

Datteren min på 2 sier hun også har bebi i magen, og kan klage litt på at hun er så kvalm mens hun prater om at bebien hennes må bare bli litt større så skal jeg få hilse på men da må jeg være stille og forsiktig haha❤️ Han sagt bebien må vokse seg stor før den blir klar til å komme, men resten er hennes fantasi. Også klagd litt over kvalmen!
 
Takk for tips om hele bgh vil bli informert... venter nok til folk ser det på gaten mer... forteller det litt forsiktig etter uke 12 tror jeg...
 
Vi hadde ikke tenkt å si noe enda, men hver gang jeg spiste spurte 3 åringen: skal du spy etterpå, mamma? Og: pappa, hvorfor spyr mamma hele tiden? Jeg ble nødt til å forklare meg. Hehe
 
Back
Topp