Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hadde ungene vært store nok til å skjønne noe så ville jeg nok ventet til jeg følte meg trygg. Gjerne etter ultralyden i uke 13+0. Men eldste ble 2år i dag og skjønner ingenting, så jeg prater fritt om emnet
Hadde ungene vært store nok til å skjønne noe så ville jeg nok ventet til jeg følte meg trygg. Gjerne etter ultralyden i uke 13+0. Men eldste ble 2år i dag og skjønner ingenting, så jeg prater fritt om emnet
Haha jeg tror de forstår mer enn du tenker. Jeg fortalte det til datteren min på 2,5 og hun ble kjempe glad, gjenfortalte det til de hun så og prater ofte om bebien og sier hun vil ha en lillebror. Og hun sier til meg at jeg må være forsiktig med magen siden bebien er i magen.
åååh så koselig! De er absolutt store nok til å forstå men jeg kommer til å vente leeeeenge før jeg sier noe
Ja, skikkelig kos. Nå har jeg fortalt henne om reisen hennes inni magen min og hvordan det var når hun kom ut mange ganger siden hun var en liten bebi, så hun kan kanskje mer om bebier i magen og hva som skjer enn andre på hennes alder Men de forstår det meste vi forteller de
Min gutt på 8 kom å spurte meg i går om jeg har baby i magen, slet litt med å ikke fortelle sannheten, men greide å servere en hvit løgn. Tenker å fortelle han når vi har passert 12 uker, da er det ikke helt krise lenger om han forteller det videre[emoji4]
] fikk han til å støvsuge stua og [emoji41]
Minste får vente til hun tar ferie fra bhg, dette for å unngå at hun forteller det til hele barnehagen
Da ser de det heller naturlig når hun kommer tilbake fra ferie
Eldste vet det, han har spurt ettersom jeg har vært så dårlig form. Så han synes det er så gøy at vi har en hemmelighet