Når fortelle vordende storeøsken?

Min lille sa her om dagen da vi var på besøk at jeg hadde masse melk i magen [emoji14] og klappa på den. Han ser vel den har blitt større.
Hahaha melk i magen ja[emoji23] herlig! Ja det er rart hva de merker! Min sønn har bemerket det så og si hver gang [emoji23]
 
Hahaha melk i magen ja[emoji23] herlig! Ja det er rart hva de merker! Min sønn har bemerket det så og si hver gang [emoji23]

Hyggelig at de kjenner oss så godt da :) Ja jeg pleier klappe han på magen når han har spist og drukket godt, synes :p
 
Vår er bare 1,5 nå, så vi venter til 2. trimester i hvert fall. Selv om hun ikke skjønner konseptet så gjentar hun ALT vi sier nå. Er litt kjedelig hvis vi forteller det nå, også går hun rundt til alle og bare: «mamma baby magen!» [emoji38]
 
Det er sant... uff ja det er en del ting rundt det jeg ikke har lyst å ta stilling til. Jeg og min lille er veldig knytta til hverandre.
Ja, samme her.. men det går seg nok til må man håpe ❤️
 
Min gutt på 8 kom å spurte meg i går om jeg har baby i magen, slet litt med å ikke fortelle sannheten, men greide å servere en hvit løgn. Tenker å fortelle han når vi har passert 12 uker, da er det ikke helt krise lenger om han forteller det videre[emoji4]
 
Min gutt på 8 kom å spurte meg i går om jeg har baby i magen, slet litt med å ikke fortelle sannheten, men greide å servere en hvit løgn. Tenker å fortelle han når vi har passert 12 uker, da er det ikke helt krise lenger om han forteller det videre[emoji4]

Det skjønner jeg godt er vanskelig... Ikke så veldig lenge til da :)
 
Sist ble ventetiden veldig lang for dem, da var de jo noe yngre såklart... men vi venter hvertfall til etter ultralyden i uke 12 i tilfelle det skulle være noe galt med den lille. Lillebror på 3 får nok ikke vite noe før enda senere igjen, først når magen virkelig begynner å vokse :D

Også kvier jeg meg litt for å si det, så kan være derfor jeg ønsker å holde igjen litt :angelic:
 
Venter til uke 14 hvis det er mulig[emoji4]
 
Har en 9-åring og tipper vi må si det om et par uker, for erfaringsmessig så blir jeg veeeeldig dårlig
 
Vet ikke helt ennå... Vil jo fortelle han det før han oppdager det selv eller andre sier det til han, men greit at ting er litt mer sikkert først også! Ventetiden tror jeg blir lang uansett om det er 5 eller 6 måneder å vente :) Kanskje etter ultralyd i ule 12?
 
Her må vi nok fortelle snart pga formen og hensyn som må taes til meg [emoji5] men skulle gjerne ha vært på en tidlig ultralyd først [emoji5]
 
Fortalte jenta mi på 2,5 det samme dag som positiv test ❤️ hun begynte å spre nyheten hehe men det var bare koselig
 
Har veldig lyst å fortelle storesøstet på 6. Storebror på 2 skjønner ikke så mye uansett. Men tror jeg venter til etter tul, hvis jeg klarer å holde meg :)
 
Back
Topp