Ja helt sant bedre at han får vite det fordi han merker det er noe. Så dette er stas for han
Fint at han får føle seg som en del av det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja helt sant bedre at han får vite det fordi han merker det er noe. Så dette er stas for han
Hahaha melk i magen ja[emoji23] herlig! Ja det er rart hva de merker! Min sønn har bemerket det så og si hver gang [emoji23]Min lille sa her om dagen da vi var på besøk at jeg hadde masse melk i magen [emoji14] og klappa på den. Han ser vel den har blitt større.
Hahaha melk i magen ja[emoji23] herlig! Ja det er rart hva de merker! Min sønn har bemerket det så og si hver gang [emoji23]
Ja, samme her.. men det går seg nok til må man håpeDet er sant... uff ja det er en del ting rundt det jeg ikke har lyst å ta stilling til. Jeg og min lille er veldig knytta til hverandre.
Ja, samme her.. men det går seg nok til må man håpe
Min gutt på 8 kom å spurte meg i går om jeg har baby i magen, slet litt med å ikke fortelle sannheten, men greide å servere en hvit løgn. Tenker å fortelle han når vi har passert 12 uker, da er det ikke helt krise lenger om han forteller det videre[emoji4]
Har er så liten enda at det tar nok en stund før jeg begynner å snakke om baby i magen.. han kommer uansett ikke til å skjønne noe særlig av det før babyen faktisk er her
Jeg fortalte det til kommende storesøster veldig tidlig og er glad for det.
Hvor gammel?