Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her har storebroren fått vite det. Var på tul i forrige uke. Jeg er så dårlig, og han er snart 10 år og en veldig oppegående gutt så han er nødt å vite hvorfor mamma ikke er helt seg selv om dagen. Så vi bare håper dette går bra han syns der er kult at det er bare vår hemmelighet i noen uker til
Vår gutt er bare tre år, så vil nok vente en god stund før vi sier noe. Og det er mest hvis det går galt.
Venter til oul hvis det går han på 6 elsker babyer og snakker mye om at han ønsker deg en lillesøster men han er enda såpass liten at 8 mnd er lenge å vente, så tenker det er bedre å vente med å fortelle til jeg vet alt er ok og pga at ventetiden blir kortere for han
Har er så liten enda at det tar nok en stund før jeg begynner å snakke om baby i magen.. han kommer uansett ikke til å skjønne noe særlig av det før babyen faktisk er her
Ja forvirrende for en treåring om det plutselig ikke blir noen baby :/ de gleder seg jo også.
Jeg har så lyat å fortelle de det, men venter til etter uke 12. Vet at de ikke klarer å holde stilt om det hvis jeg forteller det
Skal på Ul på onsdag, så da har vi et bilde å vise når vi forteller om noen uker
Ja, og så kommer han garantert til å fortelle hele barnehagen, og vi bor på en liten plass med sine fordeler og ulemper som det har med seg [emoji6]
Hehe! Han skjønner ihvertfall at han ikke har mamma helt for seg selv lenger daIkke sikkert han skjønner det da heller, hehe, joda.
Jeg venter ihvertfall til jeg er 13 uker om jeg klarer og om han ikke ser noe. Han sa senest idag på stranden at det så ut som jeg var gravid (Ja, jeg får fort mage). Men vi har mistet 7 ganger og han har visst om 2 og vært helt knust. Så selv om han blir 8 år i år så venter jeg[emoji4]
Hehe! Han skjønner ihvertfall at han ikke har mamma helt for seg selv lenger da
Hehehe er vel ikke så mye å si[emoji4] sa bare ååååja synes du det? Spist litt mye når vi har fri vet du [emoji38][emoji6]Haha, hva svarte du da?
10 år er en fin alder for hemmeligheter stor gutt! Kjenner flere modne 10åringer, det blir stas for han
Hehehe er vel ikke så mye å si[emoji4] sa bare ååååja synes du det? Spist litt mye når vi har fri vet du [emoji38][emoji6]