Bli nok mellom uke 12 og OUL tenker jeg. Gjorde det sist også og syns det var fint tidspunkt å si det på, så etter TUL en gang. Har kontorjobb så ikke noe stort behov for tilrettelegging
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg tror jeg må si det om 1-2 uker. 7+2 nå. Jeg er fryktelig kvalm og løper på do når jeg kjenner jeg er nær å brekke meg. Er også så utrolig sliten at kroppen verker i slutten av arbeidsuka. Selv om det kun er kontorjobb. Noen flere som kjenner slik verking i kroppen? :/
Huff, ikkje noko kjekt. Kjenner ikkje på noko verking, men er utruleg trøtt og sliten. Jobbar på eit kjøkken i matbutikk og går mellom 10-11.000 skritt i løpet av ein normal arbeidsdag, ikkje mykje energi til husarbeid og den slags når eg kjem heim, for og sei det slik.
Jeg tror jeg må si det om 1-2 uker. 7+2 nå. Jeg er fryktelig kvalm og løper på do når jeg kjenner jeg er nær å brekke meg. Er også så utrolig sliten at kroppen verker i slutten av arbeidsuka. Selv om det kun er kontorjobb. Noen flere som kjenner slik verking i kroppen? :/
Utgjør det en forskjell mtp lønn om det er svangerskapsrelatert? Du kan jo bruke egenmelding nå også heller bruke svangerskapsrelatert senere om det er mer komfortabeltJeg lurer på om jeg bør si fra til sjefen nå (jeg er 7+2). Jeg var nemlig borte fra jobb et par dager, og når jeg skal registrere fraværet mitt, så kan jeg huke av om det er svangerskapsrelatert. Bør jeg si fra og huke av der, eller bare registrere det som egenmeldingsdager?
Utgjør det en forskjell mtp lønn om det er svangerskapsrelatert? Du kan jo bruke egenmelding nå også heller bruke svangerskapsrelatert senere om det er mer komfortabelt