Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei fy er det mulig? For en fyr.. Min sjef er en mann med mange barn selv, ansetter også mest unge kvinner og sier selv at da er det alltids noen som er gravide og i permisjon, viktigste er jo at man kommer tilbakeJeg venter så lenge som mulig fordi jeg vet sjefen ikke blir glad.. 72 år gammel mann som kun ansetter unge kvinner og ikke forstår at vi trenger permisjon og sykedager..
Jeg venter så lenge som mulig fordi jeg vet sjefen ikke blir glad.. 72 år gammel mann som kun ansetter unge kvinner og ikke forstår at vi trenger permisjon og sykedager..
Nei fy er det mulig? For en fyr.. Min sjef er en mann med mange barn selv, ansetter også mest unge kvinner og sier selv at da er det alltids noen som er gravide og i permisjon, viktigste er jo at man kommer tilbake
Jeg er nå vandt til at han er sånn, og klarer fint å si ifra om han er teit eller urimelig. Men jeg synes jo det er morsomt at han ikke blir fornøyd da siden han har sagt han skulle pensjonere seg i fem år dette blir liksom straffen hansEhe, det gir jo meining Unødvendig av sjefar å uttrykke seg så negativt og sjå ned på gravide. Det er folk som burde revurdere sjefsyrket, meinar no eg.
Herregud for en dust !!Jeg venter så lenge som mulig fordi jeg vet sjefen ikke blir glad.. 72 år gammel mann som kun ansetter unge kvinner og ikke forstår at vi trenger permisjon og sykedager..