Når fortelle om spiren?

Gurimalla.. jeg synes det er så skummelt å si det til foreldrene mine! Så jeg aner ikke hvordan jeg skal si det eller når. Akkurat nå er de i Hellas.. kanskje vente til de er hjemme? Eller sende bilde nå? [emoji32][emoji32]

Jeg fortalte det til mamma sist gang ved å sende henne et bilde av digital positiv test mens jeg snakket med henne på tlf :) greide ikke holde meg til vi skulle sees bare noen dager etterpå (var midt i sommerferien). Denne gangen skal jeg si det på en litt mer "ordentlig" måte tenkte jeg, vi skal være sammen på "mormor-dagen" (dagen mormor døde) som vi har hvert år (ute og spiser og koser oss og prater om mormor [emoji173]️) og da tenkte jeg å si det for det er også dagen etter vi (forhåpentligvis) har sett et bankende hjerte på tidlig ul :) føler at det kanskje kan være en koselig anledning :) må bare greie å holde meg helt til da[emoji85][emoji85]
 
Haha [emoji28] uff... det der er så teit å grue seg til! Nesten verre enn tanken på å føde akkurat nå [emoji28]

Jeg kvia meg for å si det til venninner osv også. Men syns på samme måte det var flaut å si at jeg hadde fått kjæreste, at samboer fridde og sånne ting. :p
 
Hehe! De tar det helt sikkert for gitt at man har sex når man er gift/kjærester, men det blir liksom så spesifikt [emoji23] "Er fem uker på vei da, så da hadde vi sex for tre uker siden", føles det ut som man sier [emoji23][emoji23]
Vi ga besteforeldrene en gave og skrev kort fra babyen da. Så det stod "kjære bestemor og bestefar" når de leste kortet [emoji4]
Denne gangen vet vi ikke helt hva vi gjør! Må pønske ut noe [emoji4]
Ååå, så koselig med sånt kort! Det skal jeg tenke på [emoji7] haha [emoji23] tipper at de ikke satt i stua etterpå og talte uker fra dere hadde sex [emoji23][emoji23]
 
Jeg fortalte det til mamma sist gang ved å sende henne et bilde av digital positiv test mens jeg snakket med henne på tlf :) greide ikke holde meg til vi skulle sees bare noen dager etterpå (var midt i sommerferien). Denne gangen skal jeg si det på en litt mer "ordentlig" måte tenkte jeg, vi skal være sammen på "mormor-dagen" (dagen mormor døde) som vi har hvert år (ute og spiser og koser oss og prater om mormor [emoji173]️) og da tenkte jeg å si det for det er også dagen etter vi (forhåpentligvis) har sett et bankende hjerte på tidlig ul :) føler at det kanskje kan være en koselig anledning :) må bare greie å holde meg helt til da[emoji85][emoji85]
Åh, ja.. du må vente på mormor-dagen [emoji7] det høres skikkelig koselig ut!
 
Ååå, så koselig med sånt kort! Det skal jeg tenke på [emoji7] haha [emoji23] tipper at de ikke satt i stua etterpå og talte uker fra dere hadde sex [emoji23][emoji23]

Ja, det var veldig koselig altså! Så smugfilmet vi mens bestemoren leste opp kortet[emoji7] Har flira mye av den filmen i etterkant, siden kommende bestefar satt som et stort spørsmålstegn helt fra hun leste opp første ordet [emoji23]
Hååååper de heller fokuserte på at de skulle bli besteforeldre, enn at de regnet på når ungen ble unnfanget [emoji23][emoji85]
 
Det positive med å være avholds er at ingen reagerer når jeg sier nei takk [emoji41] men jeg ønsker å holde på det lengst mulig. Akkurat nå vet to av mine aller beste venninner det da de var en utrolig god støtte når jeg mista de to siste gangene. Mannen er sprekkeferdig derimot og han prøver å gjøre alt for å ikke sprekke. [emoji28]
 
Gurimalla.. jeg synes det er så skummelt å si det til foreldrene mine! Så jeg aner ikke hvordan jeg skal si det eller når. Akkurat nå er de i Hellas.. kanskje vente til de er hjemme? Eller sende bilde nå? [emoji32][emoji32]

Eg syns det er lettest med eit bilde [emoji28]
 
Vi skal på ferie med hele hans familie i sommer når jeg er 10 og 11 uker. Har egentlig ikke lyst å si noe før vi vet at barnet er friskt og alt ok! Men familien hans er engelsk og kommer til å forstå det med en gang jeg ikke rører alkohol -,- Så vi må nok bare si det da..

Men noen som har funnet noen gøye måter å fortelle det på? :D
 
Jeg fortalte det til mamma sist gang ved å sende henne et bilde av digital positiv test mens jeg snakket med henne på tlf :) greide ikke holde meg til vi skulle sees bare noen dager etterpå (var midt i sommerferien). Denne gangen skal jeg si det på en litt mer "ordentlig" måte tenkte jeg, vi skal være sammen på "mormor-dagen" (dagen mormor døde) som vi har hvert år (ute og spiser og koser oss og prater om mormor [emoji173]️) og da tenkte jeg å si det for det er også dagen etter vi (forhåpentligvis) har sett et bankende hjerte på tidlig ul :) føler at det kanskje kan være en koselig anledning :) må bare greie å holde meg helt til da[emoji85][emoji85]

Så fin tradisjon med å gå ut å spise på den dagen hun gikk bort. Jeg syntes det hørtes ut som en perfekt anledning å dele nyheten om at dere tre (fire med B) skal bli fire (fem)[emoji173]️
 
Hvis jeg blir like dårlig som sist så blir det tidlig, ellers vil vi prøve og holde det for oss selv en stund[emoji4] Tenkte og kjøpe en genser som det står "jeg skal bli storesøster" og la tuppa ha på den da vi er på besøk. Så får vi se hvor lang tid det tar[emoji6]
 
Vi skal på ferie med hele hans familie i sommer når jeg er 10 og 11 uker. Har egentlig ikke lyst å si noe før vi vet at barnet er friskt og alt ok! Men familien hans er engelsk og kommer til å forstå det med en gang jeg ikke rører alkohol -,- Så vi må nok bare si det da..

Men noen som har funnet noen gøye måter å fortelle det på? :D
Utrolig lett folk skjønner at man er gravid! Ei venninne jeg ikke hadde tenkt å si det til bare spurte rett ut! "Er det noe du ikke har sagt? Er du gravid?" Vanskelig å lyve da.. hehe

Jeg tenker at jeg skal pakke inn en liten body hvor det står "gave del 1" "gave del 2 kommer i februar" og gi til foreldrene mine.. jeg tør ikke si det høyt [emoji28]
 
Utrolig lett folk skjønner at man er gravid! Ei venninne jeg ikke hadde tenkt å si det til bare spurte rett ut! "Er det noe du ikke har sagt? Er du gravid?" Vanskelig å lyve da.. hehe

Jeg tenker at jeg skal pakke inn en liten body hvor det står "gave del 1" "gave del 2 kommer i februar" og gi til foreldrene mine.. jeg tør ikke si det høyt [emoji28]

Det var en fin måte :)
Vi sa det til svigermor i dag, så får vel si det til mine etterhvert også..
 
Back
Topp