Ja, i know!! Det er jo barnslig og teit, men det var akkurat sånn jeg følte det
Hahaha, ja [emoji23][emoji23] Føles ut som man har gjort noe ulovlig liksom [emoji23][emoji85]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, i know!! Det er jo barnslig og teit, men det var akkurat sånn jeg følte det
Gurimalla.. jeg synes det er så skummelt å si det til foreldrene mine! Så jeg aner ikke hvordan jeg skal si det eller når. Akkurat nå er de i Hellas.. kanskje vente til de er hjemme? Eller sende bilde nå? [emoji32][emoji32]
Haha [emoji28] uff... det der er så teit å grue seg til! Nesten verre enn tanken på å føde akkurat nå [emoji28]
Hahaha, ja [emoji23][emoji23] Føles ut som man har gjort noe ulovlig liksom [emoji23][emoji85]
Ååå, så koselig med sånt kort! Det skal jeg tenke på [emoji7] haha [emoji23] tipper at de ikke satt i stua etterpå og talte uker fra dere hadde sex [emoji23][emoji23]Hehe! De tar det helt sikkert for gitt at man har sex når man er gift/kjærester, men det blir liksom så spesifikt [emoji23] "Er fem uker på vei da, så da hadde vi sex for tre uker siden", føles det ut som man sier [emoji23][emoji23]
Vi ga besteforeldrene en gave og skrev kort fra babyen da. Så det stod "kjære bestemor og bestefar" når de leste kortet [emoji4]
Denne gangen vet vi ikke helt hva vi gjør! Må pønske ut noe [emoji4]
Åh, ja.. du må vente på mormor-dagen [emoji7] det høres skikkelig koselig ut!Jeg fortalte det til mamma sist gang ved å sende henne et bilde av digital positiv test mens jeg snakket med henne på tlf greide ikke holde meg til vi skulle sees bare noen dager etterpå (var midt i sommerferien). Denne gangen skal jeg si det på en litt mer "ordentlig" måte tenkte jeg, vi skal være sammen på "mormor-dagen" (dagen mormor døde) som vi har hvert år (ute og spiser og koser oss og prater om mormor [emoji173]️) og da tenkte jeg å si det for det er også dagen etter vi (forhåpentligvis) har sett et bankende hjerte på tidlig ul føler at det kanskje kan være en koselig anledning må bare greie å holde meg helt til da[emoji85][emoji85]
Ja likte "utregninga" di om fem uker på vei er tre uker siden sex [emoji23] er vel ytterst få som regnet ut, men man vet jo aldri
Ååå, så koselig med sånt kort! Det skal jeg tenke på [emoji7] haha [emoji23] tipper at de ikke satt i stua etterpå og talte uker fra dere hadde sex [emoji23][emoji23]
Hahaha [emoji23] Nei, håper ikke folk tenker sånn [emoji23]
Gurimalla.. jeg synes det er så skummelt å si det til foreldrene mine! Så jeg aner ikke hvordan jeg skal si det eller når. Akkurat nå er de i Hellas.. kanskje vente til de er hjemme? Eller sende bilde nå? [emoji32][emoji32]
Samme her! Syns det var skikkelig fælt å si det, spesielt til pappa [emoji23] Blir liksom en bekreftelse på at vi har sex [emoji23][emoji56] Hahaha, teit ass [emoji23]
Ja, det er mye lettere med bilde! Off.. må finne på noe altså. [emoji26]Eg syns det er lettest med eit bilde [emoji28]
Nå kommer jeg til å tenke sånn... [emoji85]
Jeg fortalte det til mamma sist gang ved å sende henne et bilde av digital positiv test mens jeg snakket med henne på tlf greide ikke holde meg til vi skulle sees bare noen dager etterpå (var midt i sommerferien). Denne gangen skal jeg si det på en litt mer "ordentlig" måte tenkte jeg, vi skal være sammen på "mormor-dagen" (dagen mormor døde) som vi har hvert år (ute og spiser og koser oss og prater om mormor [emoji173]️) og da tenkte jeg å si det for det er også dagen etter vi (forhåpentligvis) har sett et bankende hjerte på tidlig ul føler at det kanskje kan være en koselig anledning må bare greie å holde meg helt til da[emoji85][emoji85]
Utrolig lett folk skjønner at man er gravid! Ei venninne jeg ikke hadde tenkt å si det til bare spurte rett ut! "Er det noe du ikke har sagt? Er du gravid?" Vanskelig å lyve da.. heheVi skal på ferie med hele hans familie i sommer når jeg er 10 og 11 uker. Har egentlig ikke lyst å si noe før vi vet at barnet er friskt og alt ok! Men familien hans er engelsk og kommer til å forstå det med en gang jeg ikke rører alkohol -,- Så vi må nok bare si det da..
Men noen som har funnet noen gøye måter å fortelle det på?
Utrolig lett folk skjønner at man er gravid! Ei venninne jeg ikke hadde tenkt å si det til bare spurte rett ut! "Er det noe du ikke har sagt? Er du gravid?" Vanskelig å lyve da.. hehe
Jeg tenker at jeg skal pakke inn en liten body hvor det står "gave del 1" "gave del 2 kommer i februar" og gi til foreldrene mine.. jeg tør ikke si det høyt [emoji28]
Spennende. Tok hun helt av da eller? [emoji28]Det var en fin måte
Vi sa det til svigermor i dag, så får vel si det til mine etterhvert også..