Når fortelle om spiren?

Hehe så morro! Vi venter også vårt 4 veldig ønskede barn. Gruer meg litt til mammas reaksjon jeg og :nailbiting:
Jeg synes fire er perfekt, hadde jo ikke fått flere om man følte man ikke hadde overskudd til det. Men det er kanskje bekymringer for at det skal bli for "mye", at vi tar oss vann over hodet, hehe. Men tror ikke overgangen fra 3 til 4 blir så stor, selv om de siste to blir ganske tette (20 mnd). ☺️
 
Vi tenkte faktisk å prøve holde det for oss selv en stund <3 besteforeldre får vite det henholdsvis når vi er på ferier med dem i juli (skal først med svigers i 2 uker og så med mine foreldre i 2 uker), såfremt det fortsatt er noe å fortelle etter ultralyd dagen før vi drar da :)
 
Når kommer dere til å dele nyheten om huleboer i magen?

Vi skal på besøk til foreldrene mine i slutten av denne uken og jeg kommer til å fortelle det til de allerede da (er 5+1 i dag). Da jeg mistet forrige gang var jeg veldig glad for at jeg hadde fortalt det til et par gode venninner og foreldrene mine og til mannen, da jeg hadde litt behov for å snakke om det etterpå :)
Vi har fortalt det til faren til min samboer, min søster, samt min beste venninne :)
så skal vi vel snart fortelle det til resten etterhvert som vi møter dem :)
 
Jeg er ekstreeemt dårlig på å skjule ting og har visst et kroppsspråk som alltid avslører meg, så her vet mange det allerede[emoji23][emoji23] men er mest nærmeste familie og nærmeste venner! Pluss sjefene mine[emoji5]
 
Har fortalt det til to veninner Og det for holde en stund tenker vi. Resten får vite det etter vi har vært på ferie, da er jeg vel ca 12 uker:)
 
Jeg er ekstreeemt dårlig på å skjule ting og har visst et kroppsspråk som alltid avslører meg, så her vet mange det allerede[emoji23][emoji23] men er mest nærmeste familie og nærmeste venner! Pluss sjefene mine[emoji5]
Samme her, klarer ikke å skjule det [emoji23] men men [emoji16]
 
Samme her, klarer ikke å skjule det [emoji23] men men [emoji16]

Hehe, noen ganger er det fryktelig irriterende egentlig[emoji13] men men, får krysse fingrene for at spiren holder seg slik at vi slipper å gi ut kontrabeskjeder[emoji13][emoji13]
 
Tjaaa. Vi fortalte det tidlig til nærmeste familie sist, men håper å holde det litt lenger nå. :) men vi får se - lettere sagt enn gjort ;)
 
Eg har alt fortalt det til sjefen, eit vennepar og søstra mi. I mårra vil nok svigers gå vite det og. Ellers tar vi det litt som det kommer. Er sprekkeferdig for å fortelle nyheten [emoji28]
 
Mamma fikk vite dagen etter vi fikk positiv test. Hans foreldre vil få vite det når vi reiser på besøk om 2 uker. En nær venninne får nok vite ganske snart også. Ellers venter vi nok til uke 12 med annen familie og venner, og så "resten av verden" etter UL.
 
Gurimalla.. jeg synes det er så skummelt å si det til foreldrene mine! Så jeg aner ikke hvordan jeg skal si det eller når. Akkurat nå er de i Hellas.. kanskje vente til de er hjemme? Eller sende bilde nå? [emoji32][emoji32]
 
Gurimalla.. jeg synes det er så skummelt å si det til foreldrene mine! Så jeg aner ikke hvordan jeg skal si det eller når. Akkurat nå er de i Hellas.. kanskje vente til de er hjemme? Eller sende bilde nå? [emoji32][emoji32]

Jeg syns også det var skummelt å si det til foreldrene mine første gangen, og syns det skal bli skummelt nå også :p
 
Samme her! Syns det var skikkelig fælt å si det, spesielt til pappa [emoji23] Blir liksom en bekreftelse på at vi har sex [emoji23][emoji56] Hahaha, teit ass [emoji23]

Jeg syns også det var skummelt å si det til foreldrene mine første gangen, og syns det skal bli skummelt nå også :p
Haha [emoji23][emoji23] det har jeg ikke tenkt på, at da vet de at vi har sex [emoji23][emoji23][emoji32] nå dævva jeg litt [emoji23][emoji23] men... hvordan sa / eller skal dere si det? Bare rett ut? Eller gå litt rundt grøten? Finne på en morsom vri?
 
Samme her! Syns det var skikkelig fælt å si det, spesielt til pappa [emoji23] Blir liksom en bekreftelse på at vi har sex [emoji23][emoji56] Hahaha, teit ass [emoji23]

Ja, i know!! Det er jo barnslig og teit, men det var akkurat sånn jeg følte det :p
 
Haha [emoji23][emoji23] det har jeg ikke tenkt på, at da vet de at vi har sex [emoji23][emoji23][emoji32] nå dævva jeg litt [emoji23][emoji23] men... hvordan sa / eller skal dere si det? Bare rett ut? Eller gå litt rundt grøten? Finne på en morsom vri?

Forrige gang sa vi bare "i november blir vi tre, ehehehhehehehehehehe(nervøs latter)". Nå vet jeg ikke helt, men vil nok vente litt lenger med å si det. Tenker rundt 12 uker. Så mange uker igjen å tenke/grue seg på ;)
 
Forrige gang sa vi bare "i november blir vi tre, ehehehhehehehehehehe(nervøs latter)". Nå vet jeg ikke helt, men vil nok vente litt lenger med å si det. Tenker rundt 12 uker. Så mange uker igjen å tenke/grue seg på ;)
Haha [emoji28] uff... det der er så teit å grue seg til! Nesten verre enn tanken på å føde akkurat nå [emoji28]
 
Haha [emoji23][emoji23] det har jeg ikke tenkt på, at da vet de at vi har sex [emoji23][emoji23][emoji32] nå dævva jeg litt [emoji23][emoji23] men... hvordan sa / eller skal dere si det? Bare rett ut? Eller gå litt rundt grøten? Finne på en morsom vri?

Hehe! De tar det helt sikkert for gitt at man har sex når man er gift/kjærester, men det blir liksom så spesifikt [emoji23] "Er fem uker på vei da, så da hadde vi sex for tre uker siden", føles det ut som man sier [emoji23][emoji23]
Vi ga besteforeldrene en gave og skrev kort fra babyen da. Så det stod "kjære bestemor og bestefar" når de leste kortet [emoji4]
Denne gangen vet vi ikke helt hva vi gjør! Må pønske ut noe [emoji4]
 
Back
Topp