Når fortelle om graviditeten til venner

ja, men de er nok mest redd for meg, å hvordan jeg takler motgangen av å miste gang på gang
Det er forståelig :) Men denne gangen skal det gå bra uansett :D
 
Forteller det til alle når vi vet at det går bra. Har vært gravid så mange ganger med dårlig utfall at reaksjonene føles bare som «åja, gravid igjen ja, gratulerer da». Uten glede. Denne gangen holder vi set for oss selv fordi det føles bra og fordi jeg føler at alt går bra. Vil heller overraske de med ul bilde eller noe :)
Uff, skjønner dere venter da! Krysser fingrene for at dere får overraske med bilde :joyful:
 
Jeg lurer på når dere tenker å fortelle til venner at dere venter barn? :)
Er så usikker på hvordan jeg vil gjøre det, siden jeg er redd for å miste.. blir litt både og.. :)
Er bare jeg, mannen og mamma som vet så langt :)
Her vet de nærmeste venner og fam.Vi har jo vært under ivf og da har de allerde vist når vi har vært på klinikken. o_O
 
Her vet de nærmeste venner og fam.Vi har jo vært under ivf og da har de allerde vist når vi har vært på klinikken. o_O

Samme her :p
Mange av kollegaene mine vet det og, var nødt til å si det på jobb med en gang pga coronasituasjonen.
 
Vi har ikke fortalt noen enda! Mine nærmeste venner og familie bor ikke i samme by som oss, og dermed veldig lett å holde det skjult en stund til:D Familien på mannen sin side bor her da, men ser ikke dem så mye pga corona. Tenker å vente til uke 10-12 ca. Er 7 imorgen:D
 
Jeg synes akkurat dette er litt vanskelig... Jeg gleder meg jo sånn! Så jeg har lyst å si det til ALLE! Med én gang! :whacky011
Men jeg skjønner reservasjonen til mannen. Så jeg har fortalt det til noen av mine venninner, som jeg snakker med veldig ofte, nærmere hver dag :smiley-ashamed004
7+1 idag. Kommer til å fortelle det til mine foreldre og mannens foreldre i midten/slutten av mai. Kjenner at det er såååååå lenge til!! :smiley-angry017
 
Er veldig usikker. En side av meg har lyst å holde det hemmelig lengst mulig, slik at de rundt meg en dag lurer veldig men ikke tørr å spørre fordi de ikke er sikker på om det er foodbaby :p
 
Vi har ikke fortalt det til noen enda. Det er fint å ha en liten hemmelighet enn så lenge :Heartred

Jeg glemmer faktisk rett som det er at jeg er gravid, deilig å ha mye annet å tenke på, da går tiden litt fortere.
 
Er veldig usikker. En side av meg har lyst å holde det hemmelig lengst mulig, slik at de rundt meg en dag lurer veldig men ikke tørr å spørre fordi de ikke er sikker på om det er foodbaby :p
Lurer på å henge meg på den, ser allerede ut som eg har lagt på meg ein god del :hilarious:
 
Svigers vet om det . Ellers planlegger vi å vente med nærmeste venner til rundt uke 8-10 , så resten av venner rundt 12. Slik jeg gjorde det sist hvertfall :)
 
Siden jeg ble innlagt pga hyperemesis i uke 7 fortalte vi det til min mor. Følte hun måtte vite at jeg var på sykehuset :angelic: Da fortalte vi det også til svigermor siden de to er så mye sammen at min mor hadde ikke klart å holdt seg uansett.. Etterhvert har sjefen fått vite det siden jeg er sykmeldt så lenge, men ellers er det ingen som vet! Sånn sett er det litt greit med coronasituasjonen, fordi hadde noen kommet på besøk nå hadde jeg ikke klart å åpne døren en gang :facepalm: Jeg vil så gjerne si det på 17.mai siden da er vi i uke 12 og har hatt tul den samme uka, men samboer vil helst vente myyye lengre. Han tenker mye mer på det at vi har mistet så mye og at det var vanskelig å fortelle familien sist.. Så det må jeg jo bare vise forståelse for :)
 
Siden jeg ble innlagt pga hyperemesis i uke 7 fortalte vi det til min mor. Følte hun måtte vite at jeg var på sykehuset :angelic: Da fortalte vi det også til svigermor siden de to er så mye sammen at min mor hadde ikke klart å holdt seg uansett.. Etterhvert har sjefen fått vite det siden jeg er sykmeldt så lenge, men ellers er det ingen som vet! Sånn sett er det litt greit med coronasituasjonen, fordi hadde noen kommet på besøk nå hadde jeg ikke klart å åpne døren en gang :facepalm: Jeg vil så gjerne si det på 17.mai siden da er vi i uke 12 og har hatt tul den samme uka, men samboer vil helst vente myyye lengre. Han tenker mye mer på det at vi har mistet så mye og at det var vanskelig å fortelle familien sist.. Så det må jeg jo bare vise forståelse for :)
Så kjipt at du er innlagt :( håper du blir bedre snart!
Helt enig med deg angående corona :p har noen venninner jeg helt klart hadde vært på vinlag med flere ganger ved normal tilstand, så litt flaks :p kommer til å si det til min nærmeste venninne etter TUL, vil egentlig si det med en gang, så om vi treffes klarer jeg kanskje ikke å holde meg :) hehe
 
Sist fortalte vi tidlig til nærmeste familie, etter passet 12 uker til nærmeste venner og resten av "verden" etter OUL ❤️
denne gangen tenker jeg at visst det er en spire, så venter vi til etter uke 12 med å forteller både familie og venner ☺️
 
Back
Topp