Det er forståelig Men denne gangen skal det gå bra uansettja, men de er nok mest redd for meg, å hvordan jeg takler motgangen av å miste gang på gang
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er forståelig Men denne gangen skal det gå bra uansettja, men de er nok mest redd for meg, å hvordan jeg takler motgangen av å miste gang på gang
Uff, skjønner dere venter da! Krysser fingrene for at dere får overraske med bildeForteller det til alle når vi vet at det går bra. Har vært gravid så mange ganger med dårlig utfall at reaksjonene føles bare som «åja, gravid igjen ja, gratulerer da». Uten glede. Denne gangen holder vi set for oss selv fordi det føles bra og fordi jeg føler at alt går bra. Vil heller overraske de med ul bilde eller noe
Her vet de nærmeste venner og fam.Vi har jo vært under ivf og da har de allerde vist når vi har vært på klinikken.Jeg lurer på når dere tenker å fortelle til venner at dere venter barn?
Er så usikker på hvordan jeg vil gjøre det, siden jeg er redd for å miste.. blir litt både og..
Er bare jeg, mannen og mamma som vet så langt
Her vet de nærmeste venner og fam.Vi har jo vært under ivf og da har de allerde vist når vi har vært på klinikken.
Ja man kommer ikke unnaSamme her
Mange av kollegaene mine vet det og, var nødt til å si det på jobb med en gang pga coronasituasjonen.
Lurer på å henge meg på den, ser allerede ut som eg har lagt på meg ein god delEr veldig usikker. En side av meg har lyst å holde det hemmelig lengst mulig, slik at de rundt meg en dag lurer veldig men ikke tørr å spørre fordi de ikke er sikker på om det er foodbaby
Så kjipt at du er innlagt håper du blir bedre snart!Siden jeg ble innlagt pga hyperemesis i uke 7 fortalte vi det til min mor. Følte hun måtte vite at jeg var på sykehuset Da fortalte vi det også til svigermor siden de to er så mye sammen at min mor hadde ikke klart å holdt seg uansett.. Etterhvert har sjefen fått vite det siden jeg er sykmeldt så lenge, men ellers er det ingen som vet! Sånn sett er det litt greit med coronasituasjonen, fordi hadde noen kommet på besøk nå hadde jeg ikke klart å åpne døren en gang Jeg vil så gjerne si det på 17.mai siden da er vi i uke 12 og har hatt tul den samme uka, men samboer vil helst vente myyye lengre. Han tenker mye mer på det at vi har mistet så mye og at det var vanskelig å fortelle familien sist.. Så det må jeg jo bare vise forståelse for