Når fortelle nyheten til nær familie?

Her vet de fleste det, jeg og gubben er på så mange sosiale steder så vanskelig å skjule det når man egentlig pleier å ta seg en drink eller 5 :joyful: måtte fortelle det til familie og venner dager etter positiv test for da skulle alle drikke utenom meg :rolleyes:
 
Jeg fortalte tidlig til søstera mi for det har jeg gjort alle gangene. Og til nærmeste venninner. Så fortalte jeg det til mamma og pappa da jeg var rundt 5 uker på vei da de ville ha spekemat til middag :eek: haha. Samboer har fortalt det til ene søstra. Resten av nær familie forteller vi om et par uker. Sånn som magen min ser ut nå jeg vel fortelle det til arbeidsgiver snart også. Håper på å vente til etter TUL uke 12 men vi får se om det går :wtf: forteller det til alle andre noen gang iløpet av sommeren og offisielt etter ultralyd uke 18-20.
 
Med førstemann måtte vi fortelle det til nærmeste familie og venner rundt uke 7, for jeg var så innmari kvalm og måtte legge meg nedpå hele tiden. :p

Jeg er 4 + 0 og har lyst til å fortelle det til alle, men tenker å forsøke å holde igjen en stund. Sønnen vår på tre år skal i alle fall ikke få vite noe før etter TUL.
 
Vi skal ikke si noe enda. Jeg har en ekkel følelse og vil ha ultralyd først. Men jeg tror at søstra mi vet.
 
Jeg er i uke 6 nå og fortalte foreldre og en god venninne for noen dager siden. Synes det er godt å dele det med de nærmeste. Jeg klarer jo ikke å tenke på så mye annet om dagen, så da er det fint å ha noen å prate med:)
 
Jeg er i uke 6 nå og fortalte foreldre og en god venninne for noen dager siden. Synes det er godt å dele det med de nærmeste. Jeg klarer jo ikke å tenke på så mye annet om dagen, så da er det fint å ha noen å prate med:)
Det er absolutt godt å få luftet hodet litt :love7
 
Back
Topp