Når fortelle nyheten til nær familie?

LilleSpiren2018

Elsker forumet
Novemberlykke 2018
Januarlykke 2020
Tenker da foreldre, søsken og evt barn:joyful:

Samboer vil gjøre det idag!:nailbiting:
Sist gang fortalte vi det i uke 6. Er idag 4+2:)
 
Jeg holder på å sprekke. Vil helst si det til alle. :love7
Siden jeg fikk bestilt ultralyd til uke 9. Hvis vi ser et hjerte som slår, så deler vi det med nær familie etter ultralyden. :Heartred
 
Her vet alle det. Jeg har en stor kjeft og klarte ikke å holde meg.. Så alle våre nærmeste vet nå:p
 
Jeg har fått time til ul i uke 9, men jeg klarer ikke å vente så lenge :hilarious: kom bare så brått på, for alt blir så mye mer virkelig når man har sagt det høyt:Heartred
 
Har sagt det til foreldrene våre og søsteren min. Gjorde det tidlig i uke 5 faktisk.. greier snart ikke å holde meg men samtidig ønsker jeg å ha det for oss selv litt til... o_O
 
Vi forteller det rundt uke 8, da har jeg vært på TUL! gleder meg så :happy093 har omtrent lyst til å fortelle det til kassedama på kiwi, så disse tre ukene blir laange
 
Har legetime uke 8, og TUL uke 12. Hadde egentlig tenkt å vente til etter TUL, men spørs om vi kanskje forteller det etter legetimen :)
 
Jeg har lyst til å se hvor lenge vi slipper unna med det, før blikkene blir granskende og spørsmålene dukker opp. :hilarious:
 
Jeg har lyst til å se hvor lenge vi slipper unna med det, før blikkene blir granskende og spørsmålene dukker opp. :hilarious:
Når min test var neg (kanskje tatt den før tia) men kunder og venner sier er du gravid... men skal ta en ny neste uke eller noe

Men i dag har jeg stressa da eldste tøtta havna på sykehuset.. og ingen tok over min jobb så rakk ikke å bli med... mamma hjerte bør og føler meg som dårlig mor
Men rakk og prat med ambu mennen da de sa går det bra sa jeg enten stressa jeg på meg mens eller så spontant abort jeg.. var så syk og ned
En gang mamma altid mamma.. men stefaren hennes (min x mann) er med henne så jeg kan være rolig

Sorry måtte lufte mine tanker og gratulere til dere med posetive tester...... jeg vil å ha det når kroppen er ikke bra
 
Jeg tror vi kommer til å si det til besteforeldre ganske tidlig – jeg gleder meg sånn til å fortelle det :D Også kommer jeg til å si det til en venninne av meg som også er gravid.

Treåringen får ikke vite noe på en stund ennå, vil jo ikke at hele barnehagen skal få vite det sånn med en gang :joyful:
 
Når min test var neg (kanskje tatt den før tia) men kunder og venner sier er du gravid... men skal ta en ny neste uke eller noe

Men i dag har jeg stressa da eldste tøtta havna på sykehuset.. og ingen tok over min jobb så rakk ikke å bli med... mamma hjerte bør og føler meg som dårlig mor
Men rakk og prat med ambu mennen da de sa går det bra sa jeg enten stressa jeg på meg mens eller så spontant abort jeg.. var så syk og ned
En gang mamma altid mamma.. men stefaren hennes (min x mann) er med henne så jeg kan være rolig

Sorry måtte lufte mine tanker og gratulere til dere med posetive tester...... jeg vil å ha det når kroppen er ikke bra
Huff, det hørtes vondt og vanskelig ut for deg! Håper det går bedre med datteren din!
 
Når min test var neg (kanskje tatt den før tia) men kunder og venner sier er du gravid... men skal ta en ny neste uke eller noe

Men i dag har jeg stressa da eldste tøtta havna på sykehuset.. og ingen tok over min jobb så rakk ikke å bli med... mamma hjerte bør og føler meg som dårlig mor
Men rakk og prat med ambu mennen da de sa går det bra sa jeg enten stressa jeg på meg mens eller så spontant abort jeg.. var så syk og ned
En gang mamma altid mamma.. men stefaren hennes (min x mann) er med henne så jeg kan være rolig

Sorry måtte lufte mine tanker og gratulere til dere med posetive tester...... jeg vil å ha det når kroppen er ikke bra
Masse lykke til og god bedring :Heartred
 
Vi fortalte første gang 12+1. Det passet godt med at mannen hadde bursdag så vi hadde invitert til selskap og da fikk jo alle vite det samtidig.

Denne gangen fikk mannens familie vite det 7+0 rett og slett fordi jeg var så dårlig og det var en samling med veldig tydelig at jeg ikke drakk alkohol. Min familie fikk vite på første anledning ca 3-4 uker senere
 
Her tar vi det litt så det kommer. Om vi føler det er naturlig setting og jeg er mye dårlig tenker jeg at det ikke går så lenge før vi sier det. Vist ikke sier vi jo det uansett iløpet av noen uker og innnen 12 uker:)
 
:Heartred
Det hadde jeg aldri klart, å drøye så lenge :hilarious: mamma er en jeg i utgangspunktet deler alt med, så vi fortalte det igår:Heartred

I første graviditet fortalte vi det i uke 7, da klarte vi ikke holde det for oss selv lenge :Heartred så kjenner til det å ikke klare å holde seg! Hehe. men etter vi mistet gutten vår, så har vi bestemt at denne gangen skal vi vente til alt av prøver er bra og vi føler at graviditeten kanskje ender bra :Heartred
 
:Heartred

I første graviditet fortalte vi det i uke 7, da klarte vi ikke holde det for oss selv lenge :Heartred så kjenner til det å ikke klare å holde seg! Hehe. men etter vi mistet gutten vår, så har vi bestemt at denne gangen skal vi vente til alt av prøver er bra og vi føler at graviditeten kanskje ender bra :Heartred
Ååh:(:Heartred:Heartred den ser jeg!! Masse lykke til:Heartred:Heartred
 
Vi kommer nok til å si det til nærmeste familie etter tul i uke 7, da det er prøverør og de vet om prosessen :)
 
Back
Topp