Tenker da foreldre, søsken og evt barn
Samboer vil gjøre det idag!
Sist gang fortalte vi det i uke 6. Er idag 4+2

Samboer vil gjøre det idag!

Sist gang fortalte vi det i uke 6. Er idag 4+2
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

kom bare så brått på, for alt blir så mye mer virkelig når man har sagt det høyt
Når min test var neg (kanskje tatt den før tia) men kunder og venner sier er du gravid... men skal ta en ny neste uke eller noeJeg har lyst til å se hvor lenge vi slipper unna med det, før blikkene blir granskende og spørsmålene dukker opp.![]()

Huff, det hørtes vondt og vanskelig ut for deg! Håper det går bedre med datteren din!Når min test var neg (kanskje tatt den før tia) men kunder og venner sier er du gravid... men skal ta en ny neste uke eller noe
Men i dag har jeg stressa da eldste tøtta havna på sykehuset.. og ingen tok over min jobb så rakk ikke å bli med... mamma hjerte bør og føler meg som dårlig mor
Men rakk og prat med ambu mennen da de sa går det bra sa jeg enten stressa jeg på meg mens eller så spontant abort jeg.. var så syk og ned
En gang mamma altid mamma.. men stefaren hennes (min x mann) er med henne så jeg kan være rolig
Sorry måtte lufte mine tanker og gratulere til dere med posetive tester...... jeg vil å ha det når kroppen er ikke bra
Takk håper jeg også er noe infeksjon og bukspytkjetlenHuff, det hørtes vondt og vanskelig ut for deg! Håper det går bedre med datteren din!
Masse lykke til og god bedringNår min test var neg (kanskje tatt den før tia) men kunder og venner sier er du gravid... men skal ta en ny neste uke eller noe
Men i dag har jeg stressa da eldste tøtta havna på sykehuset.. og ingen tok over min jobb så rakk ikke å bli med... mamma hjerte bør og føler meg som dårlig mor
Men rakk og prat med ambu mennen da de sa går det bra sa jeg enten stressa jeg på meg mens eller så spontant abort jeg.. var så syk og ned
En gang mamma altid mamma.. men stefaren hennes (min x mann) er med henne så jeg kan være rolig
Sorry måtte lufte mine tanker og gratulere til dere med posetive tester...... jeg vil å ha det når kroppen er ikke bra

Tidligst etter ordinær ultralyd![]()
mamma er en jeg i utgangspunktet deler alt med, så vi fortalte det igår
Det hadde jeg aldri klart, å drøye så lengemamma er en jeg i utgangspunktet deler alt med, så vi fortalte det igår
![]()
så kjenner til det å ikke klare å holde seg! Hehe. men etter vi mistet gutten vår, så har vi bestemt at denne gangen skal vi vente til alt av prøver er bra og vi føler at graviditeten kanskje ender bra 
Ååh
I første graviditet fortalte vi det i uke 7, da klarte vi ikke holde det for oss selv lengeså kjenner til det å ikke klare å holde seg! Hehe. men etter vi mistet gutten vår, så har vi bestemt at denne gangen skal vi vente til alt av prøver er bra og vi føler at graviditeten kanskje ender bra
![]()

den ser jeg!! Masse lykke til