Augustspire2018
Forelsket i forumet
Jeg gruer meg skikkelig til å fortelle det. Jeg har fått meg ny jobb og går rett fra perm til ny jobb i august. Da blir det bare 4 mnd med jobbing før ny perm
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er skikkelig skummelt, men det går alltid braJeg gruer meg skikkelig til å fortelle det. Jeg har fått meg ny jobb og går rett fra perm til ny jobb i august. Da blir det bare 4 mnd med jobbing før ny perm
Føler meg skikkelig slem som ikke har fortalt det enda da de er i full gang med å få sammen planene for neste skoleår og de har problemer med å få nok folk spesielt på teamet der jeg er så... må nok sende sjefen en mail i neste uke for dette blir bare dumt.
Ja jeg sendte en mail til lederen da jeg var i uke 8 ca. Han har taushetsplikt og han takket meg for å komme med det såpass tidlig. Synes selv det er viktig å være ærlig når jeg vet om situasjonen og at den kommer til å påvirke jobben. Men man må gjøre det som føles riktig for en selv lykke til .Sniker fra november. Er i samme situasjon som deg og i samme jobb. Har du fortalt enda? Vi er også i gang med planlegging av neste år, og føler meg slem som «jatter med» på det og egt vet jeg blir borte.. Er straks 16 uker, og MÅ jo si det før ferien..!
Det må være en vond følelseJeg kommer ikke til å fortelle det til min sjef for jeg er ferdig som lærling i august å misliker sjefen så vil ikke si det til hun en gang.
Ja hun er virkelig ikke noe snill mot noen, å en forferdelig sjef desverre.. Tusen takkDet må være en vond følelse
Masse lykke til
Hvordan gikk det?❤Måtte fortelle det i uke 6 på grunn av kvalme og oppkast!
Hvordan gikk det?❤
Så bra!❤Gikk veldig fint! Var veldig glad for at jeg sa det, slik at hun kunne tilrettelegge arbeidet for meg!