Når fortelle nyheten til arbeidsgiver?

Jeg gruer meg skikkelig til å fortelle det. Jeg har fått meg ny jobb og går rett fra perm til ny jobb i august. Da blir det bare 4 mnd med jobbing før ny perm:nailbiting:
 
Jeg valgte å fortelle det til sjefen og sjefen hennes igjen da jeg fikk sykmelding for andre uke. Jeg måtte fortelle det via e-post, siden jeg er 100 % sykmeldt og ligger rett ut med hyperemesis. De tok det veldig fint begge to og sa alle de riktige tingene. :)
 
Planen min er å fortelle det når jeg kommer tilbake fra ferie i august men så dårlig som jeg er om dagen kan det være jeg må fortelle det før
 
Føler meg skikkelig slem som ikke har fortalt det enda da de er i full gang med å få sammen planene for neste skoleår og de har problemer med å få nok folk spesielt på teamet der jeg er så... må nok sende sjefen en mail i neste uke for dette blir bare dumt.

Sniker fra november. Er i samme situasjon som deg og i samme jobb. Har du fortalt enda? Vi er også i gang med planlegging av neste år, og føler meg slem som «jatter med» på det og egt vet jeg blir borte.. Er straks 16 uker, og MÅ jo si det før ferien..!
 
Sniker fra november. Er i samme situasjon som deg og i samme jobb. Har du fortalt enda? Vi er også i gang med planlegging av neste år, og føler meg slem som «jatter med» på det og egt vet jeg blir borte.. Er straks 16 uker, og MÅ jo si det før ferien..!
Ja jeg sendte en mail til lederen da jeg var i uke 8 ca. Han har taushetsplikt og han takket meg for å komme med det såpass tidlig. Synes selv det er viktig å være ærlig når jeg vet om situasjonen og at den kommer til å påvirke jobben. Men man må gjøre det som føles riktig for en selv :) lykke til .
 
Jeg kommer ikke til å fortelle det til min sjef for jeg er ferdig som lærling i august å misliker sjefen så vil ikke si det til hun en gang. :happy090
 
Måtte fortelle det i uke 6 på grunn av kvalme og oppkast!
 
Forteller det når jeg er tilbake fra ferie i august. Har trengt litt tid på å fordøye nyheten selv:)
 
Back
Topp