Når fortelle arbeidsgiver?

Ville helst holdt mæ til etter 12 uke og etter vi har fortalt familien, men pga giftige stoffa på jobb, så måtte vi tilrettelegge med en gang æ fant ut at æ va gravid...men får full forståelse når æ føle mæ uvel og må drive å småspise hele tia :) har bare vært positivt å fortelle det for min del. Alle va glad på mine vegne :)
 
Jeg sa det i dag, men så er sjefen min en av mine bestevenner :)
 
Har allerede fortalt det :) har en sjef som er veldig forståelig. Å med tanke på drittformen jeg har hatt, så er det veldig deilig å vite at hun vet det :)
 
Jeg har også fortalt det Pga en spesiel situasjon på jobben. Men hadde det ikke vært for det så hadde jeg ventet til uke 12.
 
Takk for alle synspunkter:) Tenker jeg kommer til å fortelle det ganske snart, da jeg har ganske heftig turnus, og arbeidsplassen min er en IA bedrift. Så, da tilrettelegger de eventuelt hvis det trengs :)
 
Jeg har ikke sagt det ennå (uke 4), men burde sikkert si det om ikke så lenge for på min jobb er det en som utagerende og kan slå og klype osv. Det er ikke bra for babyen.
 
For min del så vil jeg drøye det så lenge som mulig. Er bare tilkallingsvikar, og vil ikke at det skal gå ut over mulighetene mine til å få vakter. Jeg vet det ikke skal være sånn, men man vet jo aldri. Fikk ny sjef for to uker siden bare, så kjenner henne ikke i det hele tatt
 
Jeg skal bytte hus/avdeling på jobb når jeg er tilbake i desember etter endt permisjon :p så blir rart å skulle si det igjen at jeg skal ut i permisjon i mai ;) Men nå som jeg er hjemme med minsten, så slipper jeg å fortelle det akkurat nå, men iallfall når vi har bikket 12 uker. Håper virkelig jeg får jobbet litt og at formen holder seg, jobbet 50 % sist pga kvalme og bekkenet.
 
Allerede gjort
 
Må ringe han før et salgsmøte i november. Er vel da ca 10-11 uker når jeg forteller.
 
Venter så lenge som mulig. Helst 12 uker.
 
Skal fortelle det så fort jeg har mulighet.
Er i mamma permisjon fram til mars og kommer ikke tilbake til jobb før i 2018, så det kommer arbeidsgiver ikke til å bli så begeistret over! :)
 
Fortalt det allerede :) kjekt at hun vet om det hvis man trenger avspasere en time eller to, og før legebesøkene begynner :)
 
I utganspunktet vil jeg vente til 12 uker, men ser an formen. Om jeg får fravær pga kvalme så sier jeg heller ifra litt tidligere
 
Venter til uke 12, så lenge man er i fin form :) gruer meg litt til å fortelle det , da sjefen min har strevet i 3 år på å selv bli gravid, og hun holder akkurat på med innsprøytning for tiden :) håper hun takler det fint
 
Back
Topp