To venninner fikk vite samme dag jeg testa, hun ene har termin noen mnd før meg. Skal fortelle mamma etter første kontroll, får forhåpentligvis tul da siden fastlegen min har det. Alle andre får vente, svigers er så dårlig å skjule hemmeligheter så
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har ikke delt det enda, tul om 8 dager, treffer bestevenninna mi en eller to dager før dette... men venter nok, hun jobber ivrig med å bli gravid og henvist til ivf så kjenner det er todelt å dele det. Tenker familien og sjefen får vite det i midten av juli når jeg er ferdig på ferie er da kommet forbi de magiske 12 ukene. Også blir det vel fort resten av jobben også.., og venner etterhvert jeg ser de...
Hadde jeg vært deg hadde jeg sagt det til ho før det kommer fra noen andre Når man sliter med å bli gravid, så trenger mange litt tid til å fordøye det Snakker fra erfaring [emoji5]
Fortalte det til mine to bestevenninner samme dag som positiv test. Før jeg fortalte det til mannen min faktisk
Ellers fikk familien vite det rundt uke 8, etter TUL. Og ellers er jeg redd jungeltelegrafen har gjort sitt, og folk vet. Jeg er 10 uker idag, og sliter selv veldig med å ikke si noe.
Har endt opp med å fortelle det til enkelte venner også, og et par har reagert med stor overraskelse at jeg forteller det så tidlig. Kjenner jeg ikke synes det er så greit at jeg må forsvare å dele tidlig ovenfor andre. Jeg er av naturen en veldig åpen person, og Har vanskelig for å holde gleder for meg selv [emoji5] Om vi skulle være så uheldige å miste får vi bare satse på at jungeltelegrafen tar seg av det også
Antar at det hadde vært anneledes om vi allerede hadde opplevd SA. Det ville sikkert vært mere naturlig å holde det hemmelig lengre da.
Vis vedlegget 263773
Sendte dette til søskna mine og samboer sine søsken og foreldre [emoji2] [emoji173]️