Kun mannen og min aller nærmeste venninne som vet noe enda Ventet en uke før jeg sa set til venninnen min.. haha! Da gikk det ikke å holde det inne lengre!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ble å ringe han. Klarte ikke å vente. Det er ikke planlagt, og vi er egentlig ferdig med barn. Han sa vi skulle snakke om det når han kom hjem. Forrige måned trodde jeg at jeg var gravid pga manglende mens, men negative tester. Så vi har snakka littegrann om det.
Har nå valgt å fortelle det litt tidligere til ei veninne og moren min. Men merker det ikke er helt som jeg hadde sett det for meg. Spesielt med moren min. [emoji53] Men men...
moren min sa første gangen vi var gravide "nå blir det mer jobb på meg" (søsteren min har barn), enda en god grunn til å ikke fortelle henne noe på en stund.,.. tror faktisk ikke hun sa gratulerer noen gang..To ganger har jeg fortalt moren min, og begge ganger var det lunken mottakelse... Så hun blir ikke den første som får vite denne gangen, for å si det sånn! [emoji849]
Uff da.. Det skjønner jeg da.To ganger har jeg fortalt moren min, og begge ganger var det lunken mottakelse... Så hun blir ikke den første som får vite denne gangen, for å si det sånn! [emoji849]