Når fortalte du om graviditeten

Sol99

Betatt av forumet
Har du fortalt noen om graviditeten enda? :happy: Isåfall hvem?

Vi har ikke fortalt til familie, bare et par venner :)
 
Har fortalt det til nærmeste familie, og ei venninne av meg. Fortalte det til svigerfamilie med en gang det ble positiv test:D var vel ca 4-5uker da vi fortalte det
 
Har fortalt det til alle våre nærmeste utenom søsknene mine. Tenkte det ville være gøy å si det når vi møtes i juni. Da er jeg ca 10,5uker :)
 
Vi har ikke fortalt det til noen enda. Tenkte å vente til beg av juli for da samles nesten hele familien på begge sider. [emoji1][emoji1][emoji1]Men er 13-14 uker da, så spørs om vi må si det før om jeg ikke klarer å skjule magen[emoji85]
 
Ikke fortalt det til noen enda :)
Venter til minst uke 12 hvis det går :)
 
Har kun fortalt det til to venninner foreløpig.. familien får vite det om 3 uker ca :)
 
Har fortalt det til mamma og 3 venninner[emoji4] Tenker vi deler med resten av familie/vennegjeng når vi passerer 12+0[emoji847]
 
De jeg har lyst å fortelle det til først (nærmeste familie) bor 10 timer unna, venter med å si noe til vi er samla neste gang, håper det blir innen noen uker.

Jobber dessverre 17. mai og pinse, ellers hadde jeg nok slått til da :)
 
Hadde planer om å vente til uke 12. Men en etter en fortalte vi det til alle :p Klarte det ikke med datteren min heller :Heartpink
 
Jeg er viljesterk til tusen, og har ikke lyst til å si noe før vi har vært på ul uke 12.
Vi skal til mine foreldre i pinsen, og jeg sliter litt ift klær siden magen plutselig bare sa *boom*!

Jeg kommer ikke til å si noe med mindre det skulle bli helt håpløst å skjule den :)
 
Vi har kun fortalt det til svigerfar og konen hans. Han er ganske alvorlig syk, så vi ville komme med en hyggelig nyhet. Så forteller vi nok til nærmeste familie etter vi har vært på TUL i neste uke. Venner og resten av familien sier vi ikke noe til før vi møtes, regner jeg med. :)
 
Jeg har ikke sagt det til noen. Mannen er på jobb. (Går turnus) så han vet ikke heller. Jeg tenkte å si det når han går på fri.
 
Oi, men kan du ikke ringe han? Eller vil du si det face to face? :)
Jeg ble å ringe han. Klarte ikke å vente. Det er ikke planlagt, og vi er egentlig ferdig med barn. Han sa vi skulle snakke om det når han kom hjem. Forrige måned trodde jeg at jeg var gravid pga manglende mens, men negative tester. Så vi har snakka littegrann om det.
 
Jeg har ikke sagt det til noen. Mannen er på jobb. (Går turnus) så han vet ikke heller. Jeg tenkte å si det når han går på fri.

Samme her. Mannen har vært borte i 3,5 uke nå. og skulle egentlig hjem den 22 mai :p nå må han jobbe overtid og kommer hjem 27 mai i stede. Så her vet han ingenting. Kun ei venninne som vet om det :smiley-angelic002 syns det er litt spennende egentlig. Han får en fin gave når han kommer hjem :D
 
er vel 3 venner som vet, søstern min og sjefen min, og mannen da! jeg har ikke sagt det til mine foreldre enda (mamma sladrer til alle vennene sine og det er ikke så gøy siden vi har mistet før), jeg vet at mannen har sagt det til moren sin (og muligens flere av nærmeste familie), men det er helt greit det :) vi måtte uansett si "noe" til familien fordi vi skulle egentlig ut å fly i 10 timer på lørdag...
 
Her fikk storebroren vite det idag :Heartred En som gleder seg såååå mye!! Blir helt rørt!
Følte vi måtte si det ettersom jeg er så dårlig og han er snart 10 år å ser at mammaen sin ikke er helt som hun bruker. Han er så forståelsesfull den gutten:Heartred:Heartred
 
Her har jeg sagt det til mamma, svigermor, sjefen, ped lederen min og ei på avdelingen min pluss min nærmeste venninne. Vi har vært gravide så mange ganger at jeg synes ikke det er kjekt å fortelle det en gang da vi har sagt det hver gang (dette er 10.) Sønnen min på snart 8 har blitt hjerte knust 2 av de 9 gangene så han venter jeg ihvertfall til uke 16 om jeg kan. Har en mage som allerede er vanskelig å skjule....
 
Back
Topp