Når fødte du som førstegangsfødende?

Når startet din fødsel?

  • Før 37+0

    Votes: 10 8,3%
  • 37+0 - 37+6

    Votes: 8 6,7%
  • 38+0 - 38+6

    Votes: 17 14,2%
  • 39+0 - 39+6

    Votes: 26 21,7%
  • 40+0 - 40+6

    Votes: 21 17,5%
  • 41+0 - 41+6

    Votes: 15 12,5%
  • 42+0 - 42+6

    Votes: 6 5,0%
  • Etter 43+0

    Votes: 0 0,0%
  • Planlagt keisersnitt

    Votes: 3 2,5%
  • Ble igangsatt

    Votes: 14 11,7%

  • Antall som har svart
    120

Juny

Glad i forumet
Gresskarfrøene2023
Hadde vært interessant å se når fødslene hos førstegangsfødende startet av seg selv :)
 
38+5 :) Startet plutselig på ettermiddagen, og jeg som hadde fått beskjed om at at førstegangs går over termin... :hungry:
 
Det er slikt jeg vil høre og håper for meg selv også! Skal igangsettes 39+2, men håper det skjer naturlig selvfølgelig :smiley-angelic001

Og hvis ikke har jeg hatt helt lik fødsel som min mors første fødsel som skjedde naturlig rundt termindato. Min var igangsatt i uke 38+1, men likevel helt likt forløp :hilarious:
Føler det er mye skremsel med at igangsetting gir hardere fødsler, men jeg har hatt både hard og lang fødsel og korte og fine fødsler - kun født igangsatt, aldri spontant.

Masse lykke til!
 
Og hvis ikke har jeg hatt helt lik fødsel som min mors første fødsel som skjedde naturlig rundt termindato. Min var igangsatt i uke 38+1, men likevel helt likt forløp :hilarious:
Føler det er mye skremsel med at igangsetting gir hardere fødsler, men jeg har hatt både hard og lang fødsel og korte og fine fødsler - kun født igangsatt, aldri spontant.

Masse lykke til!
Takk for nødvendig melding :hilarious: ❤️
 
Fødte i uke 38, styrtfødsel. Ble født under 2 timer fra det startet og under 30 min med rier.
 
38+4, vannet gikk og jeg fikk rier med en gang. 7,5 time senere var hun ute. Det etter en sjekk to timer før vannavgang, hvor jeg fikk beskjed om at det ikke var noe modent og at det neppe kom til å skje noe på minst en uke.
 
38+4 :)
Er 39+2 med andremann nå, og føler jeg snart er en uke på overtid :p
 
38+4 :)
Er 39+2 med andremann nå, og føler jeg snart er en uke på overtid :p
Haha, samme her. Andremann kom 39+4 (mot 38+5 første gang) og det føltes som å gå på overtid. :hilarious: Det gikk jo 9 år mellom fødslene, så det har sikkert noe å si... jeg lurer på hvordan det blir neste gang hvis det ikke går så mange år mellom fødslene! :wacky:
 
27+3, rier og fødsel som ble stoppet en ukes tid før dette.
 
Back
Topp