Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Høres perfekt ut En uke igjen til jeg settes i gang i dag, la det være noe slikt for meg også! 38+2 i dagBegynte med milde modningsrier natt til 39+3, som varte hele påfølgende dag. Poden kom 39+4
Lykke til! Krysser fingrene for at det skjer spontantHøres perfekt ut En uke igjen til jeg settes i gang i dag, la det være noe slikt for meg også! 38+2 i dag
39+0 i dag, håper kroppen starter av seg selvBegynte med milde modningsrier natt til 39+3, som varte hele påfølgende dag. Poden kom 39+4
39+0 i dag, håper kroppen starter av seg selv
Hei! Takk som spør Kroppen startet ikke av seg selv, så er blitt lagt inn for igangsettelse. Gikk da rett på Angusta tbl. da ballong ikke er hensiktsmessig ved vannavgang grunnet infeksjonsfare. Så sitter nå her på dag to på med dette opplegget da, og håper at det skjer noe snart! Stakkars førstefødende kropp - skjønner ingentingHvordan har det gått med deg?
Hei! Takk som spør Kroppen startet ikke av seg selv, så er blitt lagt inn for igangsettelse. Gikk da rett på Angusta tbl. da ballong ikke er hensiktsmessig ved vannavgang grunnet infeksjonsfare. Så sitter nå her på dag to på med dette opplegget da, og håper at det skjer noe snart! Stakkars førstefødende kropp - skjønner ingenting
Ja, gikk natten etter stripping for 3 dager siden!Hehe huff, håper kroppen skjønner tegninga! Har vannet gått siden de ikke vil gi ballong?
Ja, gikk natten etter stripping for 3 dager siden!