Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er slikt jeg vil høre og håper for meg selv også! Skal igangsettes 39+2, men håper det skjer naturlig selvfølgelig38+5 Startet plutselig på ettermiddagen, og jeg som hadde fått beskjed om at at førstegangs går over termin...
Det er slikt jeg vil høre og håper for meg selv også! Skal igangsettes 39+2, men håper det skjer naturlig selvfølgelig
Takk for nødvendig meldingOg hvis ikke har jeg hatt helt lik fødsel som min mors første fødsel som skjedde naturlig rundt termindato. Min var igangsatt i uke 38+1, men likevel helt likt forløp
Føler det er mye skremsel med at igangsetting gir hardere fødsler, men jeg har hatt både hard og lang fødsel og korte og fine fødsler - kun født igangsatt, aldri spontant.
Masse lykke til!
Haha, samme her. Andremann kom 39+4 (mot 38+5 første gang) og det føltes som å gå på overtid. Det gikk jo 9 år mellom fødslene, så det har sikkert noe å si... jeg lurer på hvordan det blir neste gang hvis det ikke går så mange år mellom fødslene!38+4
Er 39+2 med andremann nå, og føler jeg snart er en uke på overtid
Startet med rier på kvelden ved 41+0. Fødte dagen etterHadde vært interessant å se når fødslene hos førstegangsfødende startet av seg selv
Dette høres perfekt ut, er 38+1 i dagVannet gikk av seg selv 37+6, fødte et par timer inn i 38+1.
Masse lykke til! Fødsel er helt rått, bare å glede segDette høres perfekt ut, er 38+1 i dag
Må bare elske innstillingen din, håper jeg sitter igjen med noe av det samme synet etterpå. TakkMasse lykke til! Fødsel er helt rått, bare å glede seg