Når får man vite kjønn? Noen som har prøvd hjemmetester av noe slag?

Men det handler vel om hvilken side morkaken ligger på og ikke ungen?


❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤
Jepp det stemmer! :) Har ingenting med hvilken side barnet ligger.
 
Leste nå at du tenkte feil. Du må se hvilken side morkaka ligger på ikke fosteret :)
Morkaken er altså den såkalte plommesekken? :p den lå ganske langt nede sa hun men ikke hvilken side den lå på. Siden det spurte jeg ikke om når jeg har missforstått :p
 
Morkaken er altså den såkalte plommesekken? :p den lå ganske langt nede sa hun men ikke hvilken side den lå på. Siden det spurte jeg ikke om når jeg har missforstått :p
Nei plommesekken er den som gir næring til fosteret i starten. Morkaka så jeg bare en skygge av på den ene siden.. Var vanskelig å se med engang. Men hun fant den på venstre side til slutt :)
 
Nei plommesekken er den som gir næring til fosteret i starten. Morkaka så jeg bare en skygge av på den ene siden.. Var vanskelig å se med engang. Men hun fant den på venstre side til slutt :)
Regner med apparatet hennes var for dårlig til å se det uansett til meg siden det er så tidlig enda. Fikk ikke målt hvor stort trollet var heller. Men jeg fikk bekreftet at det er et foster med et bankende hjerte som vifter med fotene i været <3
 
Fikk vite det i uke 12 med begge jentene mine :)
Det er fantastisk! Var det så sikkert at du ikke var i tvil eller var det sånn at du fortsatt var usikker til du fikk det bekreftet senere?


❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤
 
Hu va 100% sikker med begge jentene :) Så når vi kom til ordinær ultralyd å blei spurte om vi ville vite kjønnet,da sa eg vi fikk beskjed i uke 12 at det var jente,å da kunne ho også bekrefte jente :) private jordmora er veldig dyktig,og er kjennt for godt rykte :))
 
Hu va 100% sikker med begge jentene :) Så når vi kom til ordinær ultralyd å blei spurte om vi ville vite kjønnet,da sa eg vi fikk beskjed i uke 12 at det var jente,å da kunne ho også bekrefte jente :) private jordmora er veldig dyktig,og er kjennt for godt rykte :))
Det er min også. Hvor holder du til? Kanskje det er samme?


❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤
 
Jeg i Akershus, men denne fantastiske jordmoren i Østfold.


❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤
 
Jeg fikk vite at det var jente i uke 13+0. Da da hun til meg at hun kunne ikke si at hun var 100% sikker fordi de ikke skal gå ut å si det så tidlig, men hun sa hun var veldig veldig sikker og jente ble det ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hos meg var det også i østfold! Knøttet ultralyd i Moss. Hun er spesialist i fosterdiagnostikk. Meget dyktig dame ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hadde en vag mistanke om det :p spørs om hun har noe ledig nå før vi flytter da :p

❤ Jente januar 2012 ❤
❤ Magetroll januar 2015 ❤

Termin 03.01.15

Sendt via BV-appen
 
Jeg kan nesten ikke vente på å vite om det er en gutt eller en jente!

Noen som fikk vite det på tidlig UL i uke 12? Jeg skal på det neste uke, men har to venninner som ikke fikk svar da.. Noen som vet et sted man kan teste evt?

Er ikke noe grunn til at jeg vil vite annet enn at jeg er sykt nysgjerrig


Sent from my iPhone using BV Forum
Tror jeg var i uke 12 eller 13 første gang jeg fikk vite det var en jente. Det er forsatt jente nå i uke27:)
 
Hos meg var det også i østfold! Knøttet ultralyd i Moss. Hun er spesialist i fosterdiagnostikk. Meget dyktig dame ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
Jepp! Gule huset! :) skal til hun til tirsdag. Da har hun egentlig tatt ferie, men ikke reis enda, så hun skal se etter. Jeg er 13+0 til tirsdag, men ender vel opp med å bli 12+3 pga sen eggløsning. Blir spennende å se om hun ser. Sist var jeg 14+0 og da jeg spurte om hun var sikker svarte hun at her er det sprekk, dette er en jente.


❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤
 
Kanskje det alikevel er håp når jeg skal på UL i uke 12 da :):):)
 
Hadde en vag mistanke om det :p spørs om hun har noe ledig nå før vi flytter da :p

❤ Jente januar 2012 ❤
❤ Magetroll januar 2015 ❤

Termin 03.01.15

Sendt via BV-appen
Hu hadde masse ledig i ferien...skulle ikkje ha ferie,sa ho når eg va sjå ho for ei uke siden :))
 
Back
Topp