Når får man vite kjønn? Noen som har prøvd hjemmetester av noe slag?

-B-

Betatt av forumet
Januarskatter 2015
Jeg kan nesten ikke vente på å vite om det er en gutt eller en jente!

Noen som fikk vite det på tidlig UL i uke 12? Jeg skal på det neste uke, men har to venninner som ikke fikk svar da.. Noen som vet et sted man kan teste evt?

Er ikke noe grunn til at jeg vil vite annet enn at jeg er sykt nysgjerrig


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg er også kjempe nysgjerring.. Tok natron testen. HAha.. Den sa jente..

Ifølge denne..... Skal jeg få gutt :)
Det er en metode som går ut på å se på ultralydbilde om morkaken er på høyre eller venstre side som visstnok kan si hvilket kjønn det er med 97% sikkerhet. Dersom det er innvendig ultralydbilde og morkaka ligger på høyre side er det en gutt, om det er på venstre side er det jente. På utvendig ultralyd er det omvendt - jente=høyre og gutt=venstre.

Dr. Ramzi Ismail concluded that at six weeks gestation, 97.2% of the male fetuses had a placenta or chorionic villi on the right side of the uterus. When it came to female fetuses, there were 97.5% of the chorionic villi or placenta on the left side of the uterus.

http://pregnancy.about.com/od/genderpredictions1/ss/Ramzis-Method-To-Determine-Fetal-Gender.htm
 
Tidligste jeg har hørt er 15 uker, ellers er det ordinær. Har ikke prøvd noen hjemmetester, så det vil jeg gjerne følge med på :)
 
Har hørt om de som har sett det i uke 12, men er nokk ganske loten sjangse til at de får til det:)
 
Jeg fikk vite at det var jente på ul i uke 14 forrige gang. (Var 14+0)Hun har fantastisk bra utstyr og er en erfaren dame. Jeg spurte om hun var helt sikker og da svate hun: her er det en sprekk, dette er en jente! Denne gangen er hun på ferie når jeg er 14 uker, så jeg skal inn når jeg er 13 uker. Blir spennende å se. Denne gangen blir jeg nok flyttet fire dager tilbake, så er litt redd hun kanskje ikke klarer å se, men krysser fingrene og lover å fortelle hvordan det går.


❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤
 
Jeg er også kjempe nysgjerring.. Tok natron testen. HAha.. Den sa jente..

Ifølge denne..... Skal jeg få gutt :)
Det er en metode som går ut på å se på ultralydbilde om morkaken er på høyre eller venstre side som visstnok kan si hvilket kjønn det er med 97% sikkerhet. Dersom det er innvendig ultralydbilde og morkaka ligger på høyre side er det en gutt, om det er på venstre side er det jente. På utvendig ultralyd er det omvendt - jente=høyre og gutt=venstre.

Dr. Ramzi Ismail concluded that at six weeks gestation, 97.2% of the male fetuses had a placenta or chorionic villi on the right side of the uterus. When it came to female fetuses, there were 97.5% of the chorionic villi or placenta on the left side of the uterus.

http://pregnancy.about.com/od/genderpredictions1/ss/Ramzis-Method-To-Determine-Fetal-Gender.htm
Om jeg får ul i morgen skal jeg spørre om hvilken siden h*n ligger på :)
 
Jeg skal ha UL neste onsdag, men da er jeg bare 9+3 så jeg får sikkert ikke vite noe kjønn da
 
Var i uke 13 på privat ul. Topp moderne utstyr og erfaren jordmor. Hun mente det så ut som jente, noe som ble bekreftet på oul og flere ul etter det.


Termin januar 2015
 
Forrige gang fikk jeg vite kjønn 12+5:) I følge jordmoren var det enklere å se kjønnet når det var gutt, derfor hun turde å si såpass tidlig at det var gutt;)
Har vært på ultralyd nå nettopp 9+2 så blir nok å vente til ordinær ultralyd denne gange:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Har egentlig ikke lyst å vite så håper ingen av de som tar ul på meg forglemmer seg og sier noe.
(En som glemte seg når jeg var gravid med eldstemann og jeg fikk vite at prinsen var en prinsesse -ul uke 19-)

Har en svigermor som vissnok alltid kan si hvilket kjønn en venter så hun vil få beskjed om å holde det for seg selv.
 
D er høyre på bilde, men blir venstre i magen. Gjør ik d?


❤️01.01.15❤️
På utvendig er det jente om den ligger til høyre, På innvendig blir det da omvendt.
 
Back
Topp