Når få 2-3 og 3+ på digital?

Da krysser vi fingrene for 3+ når testen kommer ❤️ Jeg tenkte også å prøve meg på en ny digital, kanskje på søndag. Da er jeg 5+0. Ellers venter jeg til mandag ☺️
Jeg fikk sånn skikkelig stikk i magen idag. Skikkelig sting. Har ikke fått mensen enda.
 
Åssen symptomer er d rett før positiv test
Det er veldig individuelt, alle er jo helt forskjellige :) Noen opplever murring i magen, andre opplever ømme bryst for eksempel.
 
Det er veldig individuelt, alle er jo helt forskjellige :) Noen opplever murring i magen, andre opplever ømme bryst for eksempel.
Har hatt fra to dager med 26 dager mellom og resten fra 27 og oppover. fikk litt lyserødt på papiret idag. Kan det være festeblødning? På kalenderen skal jeg ikke ha mensen før 3.
 

Vedlegg

  • 14E71398-894A-4716-95D1-5C1599E154B4.png
    14E71398-894A-4716-95D1-5C1599E154B4.png
    78,4 KB · Visninger: 32
Har hatt fra to dager med 26 dager mellom og resten fra 27 og oppover. fikk litt lyserødt på papiret idag. Kan det være festeblødning? På kalenderen skal jeg ikke ha mensen før 3.
Det er ikke godt å si alså. Det kan være festeblødning, men det kan også være tidlig mens. Har du tatt ny graviditetstest? Du er vel rundt 12 dager etter eggløsning idag? :)
 
Fikk 1-2 12dpo

Tok ny digital i dag, 18 dpo, fremdeles 1-2

Kjenner jeg begynner å bli stressa og at jeg tenker mye, SA ca 20 dpo sist.. Hadde virkelig troa denne gangen..
 
Fikk 1-2 12dpo

Tok ny digital i dag, 18 dpo, fremdeles 1-2

Kjenner jeg begynner å bli stressa og at jeg tenker mye, SA ca 20 dpo sist.. Hadde virkelig troa denne gangen..
Testet du på lite konsentrert urin? Eller kanskje du er en av de som produserer hcg litt sent i starten? Krysser fingrene for at alt er ok ❤️
 
Testet du på lite konsentrert urin? Eller kanskje du er en av de som produserer hcg litt sent i starten? Krysser fingrene for at alt er ok ❤️

Tok på morgenurin! Testene har vært svake tidligere men da kanskje pga SA. Får ta en ny i morgen å se. Skal til legen på onsdag for oppfølging av sykemeld, bør jeg nevne noe da?
 
Tok på morgenurin! Testene har vært svake tidligere men da kanskje pga SA. Får ta en ny i morgen å se. Skal til legen på onsdag for oppfølging av sykemeld, bør jeg nevne noe da?
Det er jo mulig å spørre om å få måle hcg :) Spent på test imorgen :Heartred
 
Tok ny digital i dag, er ca 4+5 i dag, fikk 2+3 :)
 
Fikk 3+ på dag 4+1 i følge menstermin. Tror/håper det kan ha vært noe kluss med EL denne perioden. Blir spennende på TUL. Håper jeg er lenger enn forventet og at ikke høy HCG er tegn på noe galt.
 
Fikk 3+ på dag 4+1 i følge menstermin. Tror/håper det kan ha vært noe kluss med EL denne perioden. Blir spennende på TUL. Håper jeg er lenger enn forventet og at ikke høy HCG er tegn på noe galt.
Satser på at du er lengre på vei enn forventet :D Når skal du på tul?
 
Har planer om å bestille privat rundt 20 juni. Synes det er lenge å vente :D
Jeg må også ha en tul, klarer ALDRI å vente så lenge som 18 uker :rolleyes: Tenkte å bestille rundt uke 8-9 selv :D
 
5+2 i dag og 3+ på digital. Tror jeg skal avslutte testegalskapen nå. Har bare tatt 5 da. 1 negativ 3+1 (trodde jeg var et par dager lenger), resten positive it’s for real!
 
5+2 i dag og 3+ på digital. Tror jeg skal avslutte testegalskapen nå. Har bare tatt 5 da. 1 negativ 3+1 (trodde jeg var et par dager lenger), resten positive it’s for real!
Så herlig ❤️ Jeg avsluttet også testingen da jeg fikk 3+ på digital :)
 
Back
Topp