Ja har tatt test idag men negativt. Må nok bare vente til uke. Når jeg skal ha mensen. Er veldig varm i ansiktet hele tiden. Men ikke så mye utflodJeg fikk 2- 3 uker, 4+0![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja har tatt test idag men negativt. Må nok bare vente til uke. Når jeg skal ha mensen. Er veldig varm i ansiktet hele tiden. Men ikke så mye utflodJeg fikk 2- 3 uker, 4+0![]()
Jeg ville ventet 2-3 dager med å ta ny test. 9 dager etter eggløsning er veldig tidlig, 11-12 dager etter eggløsning er det mer sannsynlig at du vil se 2 streker på testen hvis du faktisk er gravidHar bare brukt strips og en tidlig test, ikke digital
Ok for det er ikke antydning til strek nr to engangJeg ville ventet 2-3 dager med å ta ny test. 9 dager etter eggløsning er veldig tidlig, 11-12 dager etter eggløsning er det mer sannsynlig at du vil se 2 streker på testen hvis du faktisk er gravid![]()
Står jo 4 uker der og 3+3Jeg ville ventet 2-3 dager med å ta ny test. 9 dager etter eggløsning er veldig tidlig, 11-12 dager etter eggløsning er det mer sannsynlig at du vil se 2 streker på testen hvis du faktisk er gravid![]()
Det var ikke antydning til strek på min test heller 9 dpo, det er nok for tidlig for de flesteOk for det er ikke antydning til strek nr to engang
Ja, det stemmer detStår jo 4 uker der og 3+3
Åssen symptomer hadde duDet var ikke antydning til strek på min test heller 9 dpo, det er nok for tidlig for de fleste![]()
Jeg hadde en del "mens-murringer" som begynte flere dager før forventet mensÅssen symptomer hadde du
Hadde du mye vondt i brystene, eller kløe i ansiktetJeg hadde en del "mens-murringer" som begynte flere dager før forventet mens![]()
Åi, åi! Så flott at du har fått 3+ allerede!
Har du tatt strimmeltest i tillegg? Hvordan ser den ut til sammenlikning? Nei, ingen av delene. Hverken denne gangen eller med førstemannHadde du mye vondt i brystene, eller kløe i ansiktet
Ok. Åssen test brukte duNei, ingen av delene. Hverken denne gangen eller med førstemann![]()
Jeg brukte en tidlig strimmeltest, husker ikke hvor jeg kjøpte, men vet babyplan har greie tidligtesterOk. Åssen test brukte du
Åi, åi! Så flott at du har fått 3+ allerede!Har du tatt strimmeltest i tillegg? Hvordan ser den ut til sammenlikning?
![]()
Veldig gøy med 3+! Er jo ikke sikkert at det går bra for det, men får jo en god følelse av framgangen Det finnes jo ingen garanti uansett hvor langt en kommer, dessverreNei, brukte opp de fra rfsu og gadd ikke kjøpe nyeVeldig gøy med 3+! Er jo ikke sikkert at det går bra for det, men får jo en god følelse av framgangen
![]()
Vi må bare krysse fingrene og håpe på det beste! 3+ er iallfall en god start
er 5+1 i dag, så da burde jeg vertfall fått mer enn 1-2 som jeg fikk på den forrige digitale Jeg håpte den nye digitale skulle komme i posten i går så jeg kunne få testet igjen i dag, men ingen post i gårhåper den kommer snart så jeg kan få se stigning på den digitale
er 5+1 i dag, så da burde jeg vertfall fått mer enn 1-2 som jeg fikk på den forrige digitale
![]()
Håper på detKanskje du får 3+ når den kommer i posten![]()
godt med en bekreftelse på at HCGen stiger Da krysser vi fingrene for 3+ når testen kommerJeg håpte den nye digitale skulle komme i posten i går så jeg kunne få testet igjen i dag, men ingen post i gårhåper den kommer snart så jeg kan få se stigning på den digitale
er 5+1 i dag, så da burde jeg vertfall fått mer enn 1-2 som jeg fikk på den forrige digitale
![]()