Ja har tatt test idag men negativt. Må nok bare vente til uke. Når jeg skal ha mensen. Er veldig varm i ansiktet hele tiden. Men ikke så mye utflodJeg fikk 2- 3 uker, 4+0![]()
Ja har tatt test idag men negativt. Må nok bare vente til uke. Når jeg skal ha mensen. Er veldig varm i ansiktet hele tiden. Men ikke så mye utflodJeg fikk 2- 3 uker, 4+0![]()
Jeg ville ventet 2-3 dager med å ta ny test. 9 dager etter eggløsning er veldig tidlig, 11-12 dager etter eggløsning er det mer sannsynlig at du vil se 2 streker på testen hvis du faktisk er gravidHar bare brukt strips og en tidlig test, ikke digital
Ok for det er ikke antydning til strek nr to engangJeg ville ventet 2-3 dager med å ta ny test. 9 dager etter eggløsning er veldig tidlig, 11-12 dager etter eggløsning er det mer sannsynlig at du vil se 2 streker på testen hvis du faktisk er gravid![]()
Står jo 4 uker der og 3+3Jeg ville ventet 2-3 dager med å ta ny test. 9 dager etter eggløsning er veldig tidlig, 11-12 dager etter eggløsning er det mer sannsynlig at du vil se 2 streker på testen hvis du faktisk er gravid![]()
Det var ikke antydning til strek på min test heller 9 dpo, det er nok for tidlig for de flesteOk for det er ikke antydning til strek nr to engang
Ja, det stemmer detStår jo 4 uker der og 3+3
Åssen symptomer hadde duDet var ikke antydning til strek på min test heller 9 dpo, det er nok for tidlig for de fleste![]()
Jeg hadde en del "mens-murringer" som begynte flere dager før forventet mensÅssen symptomer hadde du
Hadde du mye vondt i brystene, eller kløe i ansiktetJeg hadde en del "mens-murringer" som begynte flere dager før forventet mens![]()
Åi, åi! Så flott at du har fått 3+ allerede!
Nei, ingen av delene. Hverken denne gangen eller med førstemannHadde du mye vondt i brystene, eller kløe i ansiktet
Ok. Åssen test brukte duNei, ingen av delene. Hverken denne gangen eller med førstemann![]()
Jeg brukte en tidlig strimmeltest, husker ikke hvor jeg kjøpte, men vet babyplan har greie tidligtesterOk. Åssen test brukte du
Åi, åi! Så flott at du har fått 3+ allerede!Har du tatt strimmeltest i tillegg? Hvordan ser den ut til sammenlikning?
![]()
Det finnes jo ingen garanti uansett hvor langt en kommer, dessverreNei, brukte opp de fra rfsu og gadd ikke kjøpe nyeVeldig gøy med 3+! Er jo ikke sikkert at det går bra for det, men får jo en god følelse av framgangen ❤️
Jeg håpte den nye digitale skulle komme i posten i går så jeg kunne få testet igjen i dag, men ingen post i gårhåper den kommer snart så jeg kan få se stigning på den digitale
er 5+1 i dag, så da burde jeg vertfall fått mer enn 1-2 som jeg fikk på den forrige digitale
![]()
Håper på detKanskje du får 3+ når den kommer i posten ❤️
Da krysser vi fingrene for 3+ når testen kommer ❤️ Jeg tenkte også å prøve meg på en ny digital, kanskje på søndag. Da er jeg 5+0. Ellers venter jeg til mandag ☺️Jeg håpte den nye digitale skulle komme i posten i går så jeg kunne få testet igjen i dag, men ingen post i gårhåper den kommer snart så jeg kan få se stigning på den digitale
er 5+1 i dag, så da burde jeg vertfall fått mer enn 1-2 som jeg fikk på den forrige digitale
![]()