Når få 2-3 og 3+ på digital?

Har bare brukt strips og en tidlig test, ikke digital
Jeg ville ventet 2-3 dager med å ta ny test. 9 dager etter eggløsning er veldig tidlig, 11-12 dager etter eggløsning er det mer sannsynlig at du vil se 2 streker på testen hvis du faktisk er gravid :)
 
Jeg ville ventet 2-3 dager med å ta ny test. 9 dager etter eggløsning er veldig tidlig, 11-12 dager etter eggløsning er det mer sannsynlig at du vil se 2 streker på testen hvis du faktisk er gravid :)
Ok for det er ikke antydning til strek nr to engang
 
Jeg ville ventet 2-3 dager med å ta ny test. 9 dager etter eggløsning er veldig tidlig, 11-12 dager etter eggløsning er det mer sannsynlig at du vil se 2 streker på testen hvis du faktisk er gravid :)
Står jo 4 uker der og 3+3
 

Vedlegg

  • 75DD2F9C-2687-4E03-8647-E4E7436DBDA3.png
    75DD2F9C-2687-4E03-8647-E4E7436DBDA3.png
    61,5 KB · Visninger: 93
Ok for det er ikke antydning til strek nr to engang
Det var ikke antydning til strek på min test heller 9 dpo, det er nok for tidlig for de fleste :)
 
Står jo 4 uker der og 3+3
Ja, det stemmer det :) Hvis du er gravid da så er du 3 uker og 3 dager på vei men har begynt på uke 4, så da er du i svangerskapsuke 4 :)
 
Åi, åi! Så flott at du har fått 3+ allerede! :woot: Har du tatt strimmeltest i tillegg? Hvordan ser den ut til sammenlikning? :D

Nei, brukte opp de fra rfsu og gadd ikke kjøpe nye :hilarious: Veldig gøy med 3+! Er jo ikke sikkert at det går bra for det, men får jo en god følelse av framgangen ❤️
 
Nei, brukte opp de fra rfsu og gadd ikke kjøpe nye :hilarious: Veldig gøy med 3+! Er jo ikke sikkert at det går bra for det, men får jo en god følelse av framgangen ❤️
Det finnes jo ingen garanti uansett hvor langt en kommer, dessverre :Heartred Vi må bare krysse fingrene og håpe på det beste! 3+ er iallfall en god start :D
 
Jeg håpte den nye digitale skulle komme i posten i går så jeg kunne få testet igjen i dag, men ingen post i går :( håper den kommer snart så jeg kan få se stigning på den digitale :smiley-angelic001 er 5+1 i dag, så da burde jeg vertfall fått mer enn 1-2 som jeg fikk på den forrige digitale :p
 
Jeg håpte den nye digitale skulle komme i posten i går så jeg kunne få testet igjen i dag, men ingen post i går :( håper den kommer snart så jeg kan få se stigning på den digitale :smiley-angelic001 er 5+1 i dag, så da burde jeg vertfall fått mer enn 1-2 som jeg fikk på den forrige digitale :p

Kanskje du får 3+ når den kommer i posten ❤️
 
Jeg håpte den nye digitale skulle komme i posten i går så jeg kunne få testet igjen i dag, men ingen post i går :( håper den kommer snart så jeg kan få se stigning på den digitale :smiley-angelic001 er 5+1 i dag, så da burde jeg vertfall fått mer enn 1-2 som jeg fikk på den forrige digitale :p
Da krysser vi fingrene for 3+ når testen kommer ❤️ Jeg tenkte også å prøve meg på en ny digital, kanskje på søndag. Da er jeg 5+0. Ellers venter jeg til mandag ☺️
 
Back
Topp