Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Mimo86
Jeg hadde nok ikke latt ungen min være alene før han hadde passert skolealder. Er mye som kan skje på kort tid tenker jeg, synes det er litt risikabelt.
ORIGINAL: Alveola*
Aldri i verden om jeg hadde gjort!!![8|]
Jeg håper dere tuller!!
ORIGINAL: Auliana
ORIGINAL: MiLfYwAy
ORIGINAL: Zera
ORIGINAL: MiLfYwAy
Skal ikke ringe noen....En 4 åring kan ikke slukke en brann. Et hus kan være overtent på et par minutter...
SÅ ja, kjør på butikken du..
Faen meg det dummeste jeg har hørt på lenge!
Ta deg en
Jeg er chill, men det er det dummeste jeg har hørt på lenge.
virker ikke mye chill...
Bring it on! Jeg melder meg frivillig til å være kveldens hakkekjøtt for hønene!
Sitter å koser meg med en fet joint! Samtidig som jeg drikker vodka, av melkeglass!
*klukk klukk klukk*
Hva i mitt svar til HI provoserte dere mest? At jeg påpekte at 4 åringer ikke kan slukke en brann? At et hus kan være overtent på minutter? At jeg oppfordrer henne med IRONI å kjøre på butikken? Eller at det å vurdere å forlate en 4 åring alene for å dra 5 minutter alene på butikken er det dummeste jeg har lest på lenge her inne?
*klukk klukk klukk*
Vil ikke si at det provoserer så innmari, men jeg stusser over at du ikke er i stand til å respondere på en normal og voksen måte.
Respondert har jeg gjort, til trådstarter [;)] Det er du som ber meg chille, siden det ikke provoserer deg så innmari...så stusser jeg over hvorfor jeg skal chille mer enn jeg chillern...!?!!
*setter på reggae...puff puff*
ORIGINAL: Anntin
Hva om det skjer noe med deg på veien, sånn at det ikke tar 5 min? Kan hun få tak i hjelp da?
Vet hun hva hun skal gjøre hvis en fremmed ringer på? Hvis det begynner å brenne, hvis strømmen går osv osv
ORIGINAL: Anna Anka
Hadde 4 åringen hjemme fordi han var syk, og skulle hente minsten i bhg type 500 meter unna (kjøre bil). Hadde han vært komfortabel med det selv hadde jeg gjerne latt han sitte og se på tv mens jeg hentet broren.. Ser ikke problemet med det... Han er jo oppegående nok til å springe ut om det skulle begynne å brenne, og er ikke den som finner på noe tull, iallefall ikke når han er alene...
ORIGINAL: Sofie.
forlater ikke barn alene før de er rundt 10 år!!!!!!!!!!!!!1
ORIGINAL: Sofie.
forlater ikke barn alene før de er rundt 10 år!!!!!!!!!!!!!1