Trist å lese :/ .. Hvis hennes ønske er og feire jul med dere, hvorfor ikke feire jul på forskudd? Har hørt om tilfeller de har gjort det når de har vært i samme situasjon.. Sender en klem, ta vare på hverandre <3
Hvis vi får veldig dårlige svar på nye ct bilder når hun er ferdig med disse strålebehandlingene, så skal vi nok ta en tidlig jul Men nå handler alt om å få overstått de behandlingene, og så se hva dem sier. Selv om jeg er ganske sikker på at dette vil gå fort, for selv om dem kanskje kan få bremset det i hodet og ryggmargen litt, så er det fortsatt hissig spredning til resten av kroppen
Så utrolig trist, og for en forferdelig beskjed å få. Jeg vet akkurat hva du går gjennom. Uansett, barn husker. I fjor døde min svigermor og min sønn var akkurat blitt 2 år. Han husker henne kjempe godt. Han prater ofte om henne som om han skulle ha møtt henne i går og det er jeg veldig glad for. Gjør det beste ut av dagene, og ta mye bilder. Krysser fingrene for at det skal ende bra
Ååh, det var godt å høre. For min eldste er så innmari opptatt av mamma også, ser at han er super glad i henne❤ Så var så redd for at han etterhvert ikke ville huske henne
Se på bilder og mimre sammen med han ofte det vil han nok glede seg over, og vil hjelpe han med å huske
Det går ikke så veldig bra om dagen Mamma blir dårligere og nå skal vi virkelig ikke ta det for gitt at vi får ha henne denne siste julen :'( Takk som spør❤❤
Off, det var ikke kjekt å høre! Har tenkt på deg/dere. Vet hvor tøft det kan være! Sender en stor klem ❤️❤️❤️
Tusen takk❤❤ Det er beintøft dette her. Men merker at det verste er at jeg ikke får vært med henne så masse som jeg ønsker :'( Vi flyttet jo 8 timer unna bare rett under 2 mnd før vi fikk beskjeden, og det merker jeg at tærer veldig på samvittigheten min
Ja, det er skikkelig beintøft. ❤️ Skjønner godt at du føler du ikke får sett henne nok. Jeg kjente også på det når min mor var syk. Jeg bodde riktignok bare 2 timer unna. Men det var langt nok til at det ble vanskelig å besøke så ofte som jeg ville. Men ikke la samvittigheten tære for mye, tenk heller på å bruk tiden godt når du er der. Prat, le, klem, hold henne i hånden, osv. Det jeg husker best nå etter mamma gikk bort er de gode samtalene vi hadde når jeg var på besøk og latteren, smilet og klemmene.