Når du snart mister mammaen din

Trist å lese :/ ..
Hvis hennes ønske er og feire jul med dere, hvorfor ikke feire jul på forskudd? Har hørt om tilfeller de har gjort det når de har vært i samme situasjon..

Sender en klem, ta vare på hverandre <3
 
Trist å lese :/ ..
Hvis hennes ønske er og feire jul med dere, hvorfor ikke feire jul på forskudd? Har hørt om tilfeller de har gjort det når de har vært i samme situasjon..

Sender en klem, ta vare på hverandre <3

Hvis vi får veldig dårlige svar på nye ct bilder når hun er ferdig med disse strålebehandlingene, så skal vi nok ta en tidlig jul :) Men nå handler alt om å få overstått de behandlingene, og så se hva dem sier. Selv om jeg er ganske sikker på at dette vil gå fort, for selv om dem kanskje kan få bremset det i hodet og ryggmargen litt, så er det fortsatt hissig spredning til resten av kroppen :(
 
Uffa meg! Har ingen ord:( bruk tiden godt <3 masse gode klemmer og tanker <3
 
Så utrolig trist, og for en forferdelig beskjed å få. Jeg vet akkurat hva du går gjennom.
Uansett, barn husker. I fjor døde min svigermor og min sønn var akkurat blitt 2 år. Han husker henne kjempe godt. Han prater ofte om henne som om han skulle ha møtt henne i går og det er jeg veldig glad for.

Gjør det beste ut av dagene, og ta mye bilder.
Krysser fingrene for at det skal ende bra :)
 
Last edited:
Så utrolig trist, og for en forferdelig beskjed å få. Jeg vet akkurat hva du går gjennom.
Uansett, barn husker. I fjor døde min svigermor og min sønn var akkurat blitt 2 år. Han husker henne kjempe godt. Han prater ofte om henne som om han skulle ha møtt henne i går og det er jeg veldig glad for.

Gjør det beste ut av dagene, og ta mye bilder.
Krysser fingrene for at det skal ende bra :)

Ååh, det var godt å høre. For min eldste er så innmari opptatt av mamma også, ser at han er super glad i henne❤ Så var så redd for at han etterhvert ikke ville huske henne :(
 
Ååh, det var godt å høre. For min eldste er så innmari opptatt av mamma også, ser at han er super glad i henne❤ Så var så redd for at han etterhvert ikke ville huske henne :(

Se på bilder og mimre sammen med han ofte :) det vil han nok glede seg over, og vil hjelpe han med å huske :)
 
Hvordan går det med dere frkMina? ❤️

Det går ikke så veldig bra om dagen :( Mamma blir dårligere og nå skal vi virkelig ikke ta det for gitt at vi får ha henne denne siste julen :'(

Takk som spør❤❤
 
Åhh, tenker på dere. Ta vare på hverandre
 
Det går ikke så veldig bra om dagen :( Mamma blir dårligere og nå skal vi virkelig ikke ta det for gitt at vi får ha henne denne siste julen :'(

Takk som spør❤❤

Off, det var ikke kjekt å høre!

Har tenkt på deg/dere. Vet hvor tøft det kan være!

Sender en stor klem ❤️❤️❤️
 
Off, det var ikke kjekt å høre!

Har tenkt på deg/dere. Vet hvor tøft det kan være!

Sender en stor klem ❤️❤️❤️

Tusen takk❤❤ Det er beintøft dette her. Men merker at det verste er at jeg ikke får vært med henne så masse som jeg ønsker :'( Vi flyttet jo 8 timer unna bare rett under 2 mnd før vi fikk beskjeden, og det merker jeg at tærer veldig på samvittigheten min :(
 
Tusen takk❤❤ Det er beintøft dette her. Men merker at det verste er at jeg ikke får vært med henne så masse som jeg ønsker :'( Vi flyttet jo 8 timer unna bare rett under 2 mnd før vi fikk beskjeden, og det merker jeg at tærer veldig på samvittigheten min :(

Ja, det er skikkelig beintøft. ❤️

Skjønner godt at du føler du ikke får sett henne nok.
Jeg kjente også på det når min mor var syk. Jeg bodde riktignok bare 2 timer unna. Men det var langt nok til at det ble vanskelig å besøke så ofte som jeg ville.

Men ikke la samvittigheten tære for mye, tenk heller på å bruk tiden godt når du er der. Prat, le, klem, hold henne i hånden, osv.
Det jeg husker best nå etter mamma gikk bort er de gode samtalene vi hadde når jeg var på besøk og latteren, smilet og klemmene.
 
Ja, det er skikkelig beintøft. ❤️

Skjønner godt at du føler du ikke får sett henne nok.
Jeg kjente også på det når min mor var syk. Jeg bodde riktignok bare 2 timer unna. Men det var langt nok til at det ble vanskelig å besøke så ofte som jeg ville.

Men ikke la samvittigheten tære for mye, tenk heller på å bruk tiden godt når du er der. Prat, le, klem, hold henne i hånden, osv.
Det jeg husker best nå etter mamma gikk bort er de gode samtalene vi hadde når jeg var på besøk og latteren, smilet og klemmene.

Tusen takk for gode ord❤❤
 
Tenker på deg! Ta vare på hverandre <3
 
Back
Topp