Når du får beskjeden ingen vil ha...

Sender mange klemmer dere vei <3
 
Huff :( håper dagene går fort for dere <3


Mamma til to store, og har lille attpåklatt i magen
 
Jeg sender deg gode tanker og masse lykkeønskninger! Det var vondt å lese innlegget ditt.
Følg hjertet ditt og lytt til deg selv og pappa´n, det er så mange meninger der ute.
Selv ville jeg valgt fostervannsprøve, da for å kunne forberede meg i den ene eller andre retningen.
Ønsker dere alt godt!

PS - www.evykristine.com er hjerteskjærende, men helt nydelig å lese! (bør ikke leses dersom du er et sted du "ikke kan" gråte..)
 
Så fryktelig å få en slik beskjed!! :( Fikk helt vondt i hjertet av å lese innlegget ditt. Jeg sender dere mange varme tanker og klemmer og håper det er gode nyheter dere får om noen dager.
 
Jeg sender deg gode tanker og masse lykkeønskninger! Det var vondt å lese innlegget ditt.
Følg hjertet ditt og lytt til deg selv og pappa´n, det er så mange meninger der ute.
Selv ville jeg valgt fostervannsprøve, da for å kunne forberede meg i den ene eller andre retningen.
Ønsker dere alt godt!

PS - www.evykristine.com er hjerteskjærende, men helt nydelig å lese! (bør ikke leses dersom du er et sted du "ikke kan" gråte..)
Vi tok prøven i går. Ble fort enige om at da vet vi ihvertfall og da har vi tid til å forberede oss eller, huff, kjenner det er tøft bare å skrive det, velge å avslutte svangerskapet.. Men jeg må si det at tanken på at jeg nesten angrer på at vi tok prøven slår meg med jevne mellomrom. Jeg er veldig redd for at jeg ikke klarer å forberede meg mentalt på svarene. En litt for stor del av meg håper jo selvfølgelig fortsatt på at lille jenten enten er helt frisk og fin eller bare har en liten ting som gjerne ikke byr på så alt for store utfordinger. Kjenner jeg er veldig redd for at jeg aldri skal få se hun vokse opp eller bare det å kjenne på følelsen når jeg får hun på brystet for aller første gang. Men vi får bare krysse fingrene og prøve å forberede oss på hva vi kanskje får vite
 
Sniker fra mai...Vet ikke om du synes det er helt feil av meg å skrive dette, men jeg må bare; Ei venninne av meg fikk vite at hennes barn ikke kom til å overleve etter fødsel, men hun valgte likevel å bære det frem. Og hun angrer ikke et sekund! Hun fikk en liten halvtime med sitt kjære barn, men det var verdt det sa hun! Og man vet jo ikke hva som kan skje gjennom svangerskapet, legene sier det de tror -men det er ikke alltid det blir utfallet likevel! Det er veldig stor aksept for å avslutte svangerskap som man sterkt antar at ikke kommer til å ha utfallet man ønsker, men de fleste som likevel gjennomfører det angrer ikke selv om det er tungt... *ydmyk, og vet dette er vanskelig* Sender dere en stor klem!
 
Kan ikke forestille meg hvordan dagene deres er nå, håper virkelig dere får noen gode svar i morgen ❤
 
Dette var ingen hyggelig beskjed å få:( Men jeg er sikker på at dere har gjort det som er riktig for dere, det er nok ingen som ikke har vært i den situasjonen selv som vet hvor forferdelig det er å stå med ett slikt valg...

Masse lykke til når dere får prøvesvarene:Heartbigred
 
Vi tok prøven i går. Ble fort enige om at da vet vi ihvertfall og da har vi tid til å forberede oss eller, huff, kjenner det er tøft bare å skrive det, velge å avslutte svangerskapet.. Men jeg må si det at tanken på at jeg nesten angrer på at vi tok prøven slår meg med jevne mellomrom. Jeg er veldig redd for at jeg ikke klarer å forberede meg mentalt på svarene. En litt for stor del av meg håper jo selvfølgelig fortsatt på at lille jenten enten er helt frisk og fin eller bare har en liten ting som gjerne ikke byr på så alt for store utfordinger. Kjenner jeg er veldig redd for at jeg aldri skal få se hun vokse opp eller bare det å kjenne på følelsen når jeg får hun på brystet for aller første gang. Men vi får bare krysse fingrene og prøve å forberede oss på hva vi kanskje får vite

jeg tror ikke det er rart om man ikke klarer å forberede seg på dette...hvordan i alle dager skal man det? Jeg krysser fingrene for dere og for at dette går bra!
Likte innlegget til trallemamma over, og den erfaringen hennes venninne gjorde seg. jeg er sikker på at ingen angrer på det valget, å bære frtem babyen.
Min venninne fikk beskjed om at barnet kunne dø i mors liv, eller så snart det kom ut. De valgte og avslutte svangerskapet og jeg tror heller ikke de i dag, angrer på den avgjørelsen. Dette er ikke enkelt og helt individuelt.
Uansett - du har ikke fått denne beskjeden, og dettte kan gå fint!!!! Benytt deg av alle rundt deg, og lytt til hjertet ditt!!

Masse lykke til! Hold oss oppdatert om du orker! :)
 
Da har vi fått svar på prøven.... Lille jenten vår har ett kromson 13 for mye og dette er ikke forenelig med liv.
 
Da har vi fått svar på prøven.... Lille jenten vår har ett kromson 13 for mye og dette er ikke forenelig med liv.
huff, så forferdelig for dere :( Dette gikk en veninne av meg igjennom for et par år siiden også, vanskelig sitasjon, og vanskelig å vite hva man skal si, for det er bare forferdelig :( Håper dere kommer dere noelunne igjennom dette, og jeg håper dere blir gravid fort igjen ( hvis dere ønsker det), for det var det som fikk henne gjennom sorgen..... . Stor klem til deg.... :Heartred
 
Da har vi fått svar på prøven.... Lille jenten vår har ett kromson 13 for mye og dette er ikke forenelig med liv.

Så utrolig trist å høre! Jeg er så lei meg på dine vegne. :( Håper dere finner god trøst i hverandre. Gode klemmer til deg fra meg. <3


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Da har vi fått svar på prøven.... Lille jenten vår har ett kromson 13 for mye og dette er ikke forenelig med liv.
Ble så utrolig lei meg på dine vegne at her triller det tårer.... ønsker deg masse lykke til med å gå gjennom det. Utrolig urettferdig og vanskelig situasjon å være i.
 
Tårene triller her også! Hadde så god følelse på at det ikke skulle bli sånn for deg.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Tårene triller for dere her også! Ta godt vare på hverandre! Tenker på dere❤️
 
Forferdelig trist å lese! Vanskelig å finne ord, men jeg håper dere finner trøst i hverandre. Det var virkelig ikke sånn det skulle gå :'(
 
Nei så utrolig trist å lese! Hadde virkelig håpet at dere skulle få en annen bekjed. Masse klemmer til deg <3 <3
 
Off detta va trist :( stor klem å husk å ta vare på kvarandre å snakk samen..håpe det ordne seg fort for dåkker igjen (om d e ønskelig)..ta imot d dåkke kan få av hjelp å støtte <3





Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp