Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi tok prøven i går. Ble fort enige om at da vet vi ihvertfall og da har vi tid til å forberede oss eller, huff, kjenner det er tøft bare å skrive det, velge å avslutte svangerskapet.. Men jeg må si det at tanken på at jeg nesten angrer på at vi tok prøven slår meg med jevne mellomrom. Jeg er veldig redd for at jeg ikke klarer å forberede meg mentalt på svarene. En litt for stor del av meg håper jo selvfølgelig fortsatt på at lille jenten enten er helt frisk og fin eller bare har en liten ting som gjerne ikke byr på så alt for store utfordinger. Kjenner jeg er veldig redd for at jeg aldri skal få se hun vokse opp eller bare det å kjenne på følelsen når jeg får hun på brystet for aller første gang. Men vi får bare krysse fingrene og prøve å forberede oss på hva vi kanskje får viteJeg sender deg gode tanker og masse lykkeønskninger! Det var vondt å lese innlegget ditt.
Følg hjertet ditt og lytt til deg selv og pappa´n, det er så mange meninger der ute.
Selv ville jeg valgt fostervannsprøve, da for å kunne forberede meg i den ene eller andre retningen.
Ønsker dere alt godt!
PS - www.evykristine.com er hjerteskjærende, men helt nydelig å lese! (bør ikke leses dersom du er et sted du "ikke kan" gråte..)
Vi tok prøven i går. Ble fort enige om at da vet vi ihvertfall og da har vi tid til å forberede oss eller, huff, kjenner det er tøft bare å skrive det, velge å avslutte svangerskapet.. Men jeg må si det at tanken på at jeg nesten angrer på at vi tok prøven slår meg med jevne mellomrom. Jeg er veldig redd for at jeg ikke klarer å forberede meg mentalt på svarene. En litt for stor del av meg håper jo selvfølgelig fortsatt på at lille jenten enten er helt frisk og fin eller bare har en liten ting som gjerne ikke byr på så alt for store utfordinger. Kjenner jeg er veldig redd for at jeg aldri skal få se hun vokse opp eller bare det å kjenne på følelsen når jeg får hun på brystet for aller første gang. Men vi får bare krysse fingrene og prøve å forberede oss på hva vi kanskje får vite
huff, så forferdelig for dere Dette gikk en veninne av meg igjennom for et par år siiden også, vanskelig sitasjon, og vanskelig å vite hva man skal si, for det er bare forferdelig Håper dere kommer dere noelunne igjennom dette, og jeg håper dere blir gravid fort igjen ( hvis dere ønsker det), for det var det som fikk henne gjennom sorgen..... . Stor klem til deg....Da har vi fått svar på prøven.... Lille jenten vår har ett kromson 13 for mye og dette er ikke forenelig med liv.
Da har vi fått svar på prøven.... Lille jenten vår har ett kromson 13 for mye og dette er ikke forenelig med liv.
Ble så utrolig lei meg på dine vegne at her triller det tårer.... ønsker deg masse lykke til med å gå gjennom det. Utrolig urettferdig og vanskelig situasjon å være i.Da har vi fått svar på prøven.... Lille jenten vår har ett kromson 13 for mye og dette er ikke forenelig med liv.
Ånei </3 nå fikk jeg vondt i hjertet på deres vegne! *stooor klem!!!*Da har vi fått svar på prøven.... Lille jenten vår har ett kromson 13 for mye og dette er ikke forenelig med liv.