I dag var det endelig til for oul, jeg gledet meg så mye at jeg ikke klarte å sove en gang. Men så snudde alt, de fant noen feil på lille babyen min. Den har 6 fingre på begge hender, en hvit prikk på hjertet, forstørret nyrebekken i begge nyrene og en liten veske annsamling nedenfor lillehjernen. Alt dette er ting som ikke nødvendigvis kommer til å påvirke livskvaliteten, men det er ting som tyder på at det kanskje er en kromosonfeil eller at babyen har et syndrom. Vi har fått tilbud om fostervannsprøve og skal bruke helgen på å bestemme oss for om vi vil ha det. Hvis vi takker nei så får vi tett oppfølging for å se om tilstanden endrer seg. Hvis vi takker ja til prøven så får vi jo et svar på om det er noe gale og eventuelt hva som er gale, men da må vi jo ta stilling til det svaret vi får.
Er det noen som har vært i en lignende situasjon og hva gjorde dere? Jeg har mest lyst til å bare grave meg ned i ett hull og bli liggende der.
Er det noen som har vært i en lignende situasjon og hva gjorde dere? Jeg har mest lyst til å bare grave meg ned i ett hull og bli liggende der.