Har ikke bestemt oss enda.. Bare noen få av mine venninner som vet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Med vår første bakte jeg boller, og da de var ferdige tok jeg en av bollene inn i ovnen igjen og tok bilde av kun den ene bolla i ovnen og sendte bildet. Tror ikke jeg skreiv noe til. Bare bildet. En bolle i ovnen er ganske selvforklarendeHei dere Har dere tips til kreativer måter å fortelle nyheten på? Tenker enda å vente en stund, men har en liten plan om å gi mamma og svigermor hver sin strikkeoppskrift med noe vi ønsker oss og en lapp «fra» den lille. Ellers er jo kopper kreativt, men de fleste i familien har besteforelder/oldeforelder kopper fra før. Fortell gjerne hvordan dere fortalte nyheten eller planlegger å gjøre det
Så gøy Hehe, ja bolle i ovnen skjønner nok de fleste Ja, tenkte som sagt skrive en lapp til bestemødrene og skrive at det er kaldt når «jeg» kommer i desember og at den derfor ønsker seg en strikket dress blant annet. Er jo litt billigere enn å feks kjøpe kopper til de nærmeste. Hadde vi bare klart å vente til vi har vært på ultralyd og vet kjønnet, så kan man jo gi bilder av ultralyden. Men det er jo ikke før i juli i følge appen Så tror nok vi må fortelle det før den tidMed vår første bakte jeg boller, og da de var ferdige tok jeg en av bollene inn i ovnen igjen og tok bilde av kun den ene bolla i ovnen og sendte bildet. Tror ikke jeg skreiv noe til. Bare bildet. En bolle i ovnen er ganske selvforklarende
Sendte det til søstrene mine.
Til våre foreldre sa vi at vi kanskje var litt tidlig ute, men at vi allerede hadde klar en ønskeliste til jul (dette var mnd-skiftet juni/juli) og ga de en ønskeliste med bare babyting på
Til og med faren min spurteTydeligvis nå, for alle ser det på meg Får ikke sagt det til noen
Her vet 6 åringen det, hun har alltid fått vite det tidlig Vi har tenkt som så at hun har godt av å se alle livets sider, både de gode og de vonde (blir selvfølgelig spart for detaljer og det vondeste), og merker hun har vokst enormt mye på detNoen som har barn fra før og som dere har sagt det til allerede? Har såå lyst til å fortelle, men så er det den der «vente til uke 12». Er det ikke slik at når man har vært på tul og sett at hjertet slår så er sannsynligheten veldig liten for at noe galt vil skje? Eller at prosenten for at det går bra er betraktelig større?
Guud, dette er IKKE greit.Vi fortalte det 1 april. Veldig tidlig, men klarte ikke vente lengre.. eneste kjedelige var at svigermor delte nyheten umiddelbart på Snapchat med annen familie og venner. Vi ga tydelig beskjed om at det kun var våre foreldre som fikk være med på reisen så tidlig.. ved en evt neste gang venter vi lengst mulig der med å fortelle...
Nei. Vi venter med å si det til guttene på 7 og 9 år da vi helst ikke alle i verdens land skal vite det etter vi har vært på iltralyd i uke 12 men det er jo ikke så lenge til nå uansett.Noen som har barn fra før og som dere har sagt det til allerede? Har såå lyst til å fortelle, men så er det den der «vente til uke 12». Er det ikke slik at når man har vært på tul og sett at hjertet slår så er sannsynligheten veldig liten for at noe galt vil skje? Eller at prosenten for at det går bra er betraktelig større?
Her vet både 2-åringen og 4-åringen det. De fikk vite det allerede 4+6 fordi jeg var så kvalm. Jeg måtte spise på badet om morgenen, og løp på do med brekninger. Og 4-åringen heftet ikke med å fortelle "hele verden". Jeg var redd for å fortelle alle det så tidlig, men det har gått så fint, og nå som jeg hører hjertelyd med doppler, føles det tryggere.Noen som har barn fra før og som dere har sagt det til allerede? Har såå lyst til å fortelle, men så er det den der «vente til uke 12». Er det ikke slik at når man har vært på tul og sett at hjertet slår så er sannsynligheten veldig liten for at noe galt vil skje? Eller at prosenten for at det går bra er betraktelig større?